tag:blogger.com,1999:blog-28713473.post117080607133216210..comments2023-03-17T16:14:30.111+02:00Comments on HOBIAUTODE KERETÖÖD: 39. Peatükk: Taas mõni sõna Sm.Tamme "Volga" käekäigust.Vanatehnikahuvilinehttp://www.blogger.com/profile/09804166189139756102noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-28713473.post-1170850289551927392007-02-07T14:11:00.000+02:002007-02-07T14:11:00.000+02:00Tänud, capri.See ettevõetud must "Volga" saab kind...Tänud, capri.<BR/>See ettevõetud must "Volga" saab kindlapeale omale uue värvikuue selga, kuna omanikul on kindel plaan hakata suvel temaga ringi sõitma. Nii et pooleli ei jää see ettevõetud töö mitte mingil juhul :)<BR/><BR/>Tasuvuse koha pealt ei ole sellisel tööl tänapäeva mõistes muidugi mitte mingisugust mõtet. <BR/>Kuid nagu sa mainisid, et kui see pikka aega ehitustöödes olnud tulemus ükskord oma rataste peal ja nn. uue kleidiga ringi sõidab, siis see tunne, seda vastvalminud autot vaadates, jääb üpris kauaks ajaks meelde :)Vanatehnikahuvilinehttps://www.blogger.com/profile/09804166189139756102noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28713473.post-1170842813730876112007-02-07T12:06:00.000+02:002007-02-07T12:06:00.000+02:00Oh kui tuttav! Müts maha, mees. Selline töö on tän...Oh kui tuttav! Müts maha, mees. Selline töö on tänamatu ja tasumatu. Aga vähemalt sel hetkel kui tulemus esimest korda omal jalal ringi sõidab, on uhke tunne. Kui projekt muidugi üldse nii kaugele jõuab. Sest palju on nähtud neid hurraaga alustatud autosid, mis kruntvärvi all või lõpuni komplekteerimata tehnikaga kusagil paremaid aegu ootavad. Aga jõudu ja vastupidamist. Ja muidugi finantseerimist. Sest niisugused asjad võtavad 2x rohkem aega kui alguses planeeritud ja lähevad 3x kallimaks kui eelarve.Anonymousnoreply@blogger.com