tag:blogger.com,1999:blog-28713473.post4125104571471517621..comments2023-03-17T16:14:30.111+02:00Comments on HOBIAUTODE KERETÖÖD: 111. Peatükk: "Chevy" bussi plastlaiend ja muud tööd.Vanatehnikahuvilinehttp://www.blogger.com/profile/09804166189139756102noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-28713473.post-47287784183566329402007-12-05T01:56:00.000+02:002007-12-05T01:56:00.000+02:00Tervist.Minu oskused on veel sellised piiratud ja ...Tervist.<BR/><BR/>Minu oskused on veel sellised piiratud ja ennast veel selliseks päris täisverd professionaaliks ei pea. <BR/>Eks me kõik õpi ajapikku, nii kogemustest kui ka vigadest, et siis järgmine kord jälle sama asja võimaluse korral veidi paremini teha.<BR/><BR/>Ja selle vastu pole mul midagi, kui soovitakse nõu küsida.<BR/>Seda olen ma ikka nõus jagama ja kui sellest ka reaalselt kasu oli, siis järelikult läks ta nö. täie ette .Vanatehnikahuvilinehttps://www.blogger.com/profile/09804166189139756102noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28713473.post-2824938509294113402007-12-03T11:26:00.000+02:002007-12-03T11:26:00.000+02:00Tere,Vana Volga taastajana lugesin huviga professi...Tere,<BR/>Vana Volga taastajana lugesin huviga professionaali poolt kirjutatud autode taaselustamise lugusid. Nende kirjutiste põhjal saaks mitu head artiklit vanatehnnika huvilistele viimistlustööde tegemiseks. Samas oli nendes Volgade lugudes palju restauraatori tegemis- ja leidmisrõõmu. Sellise meistri käest oleks päris palju küsida nõu ka oma auto viimistlemiseks (teen seda ise ). Jõudu ja jaksu kogemuste kirjutamiseks.MTJ juhatajahttps://www.blogger.com/profile/04766209591803278237noreply@blogger.com