tag:blogger.com,1999:blog-28713473.post5184121235444783538..comments2023-03-17T16:14:30.111+02:00Comments on HOBIAUTODE KERETÖÖD: 272. Peatükk: 1964 a. GAZ 21 L keretöödVanatehnikahuvilinehttp://www.blogger.com/profile/09804166189139756102noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-28713473.post-90466788017145125892012-10-18T14:58:58.096+03:002012-10-18T14:58:58.096+03:00Tere,
Täiesti asjaoskamatu küsimus, asjaoskamatul...Tere,<br /><br />Täiesti asjaoskamatu küsimus, asjaoskamatult:)<br />Millega oleks mõistlik puhastada auto kere vanast värvist? Kas liivaprits oleks halb variant, sest liiv pidi jätma haljale metallile räni kihi, mis soodustab roostetamist. Ehk siis pärast liivapritsimist tuleks ikkagi kogu auto kere üle käia relakaga, mille otsas on traat- või mõni muu ketas? Mis krunti kasutada halja auto kere kruntimiseks, kas happe või EPO? Pärast esimest kruntimist kohe peale kahekomponendiline krunt, teha vajalikud pahteldus tööd-lihv, edasi täitevkrunt ja siledaks lihv ning värva ja lakk?<br />Kas antud töövõtetega on võimalik saavutada mingi sugunegi tulemus?<br /><br />Palju küsimusi, kuid loodan, et leiate aega vastata:)<br />TervitadesMartin Toomik https://www.blogger.com/profile/04194619082104235534noreply@blogger.com