reede, aprill 20, 2012

2012 NHRA Four Wide Nationals

Neljal rajal korraga toimuv kiirendusvõistlus USA-s

Ainus selletaoline etapp hooaja jooksul.
Ütleme nii, et viimased paar-kolm aastat ma niiviisi vahelduva eduga olen jälginud seda võistlusala. Eelkõige muidugi neti kaudu, kuigi soov oleks kunagi just see konkreetne võistlus enne surma oma silme läbi ka ära näha :)

Ma ei tea aga oletan, et adrenaliinilaks on mul kohapeal peale sellise võistluse vaatamist veel nii suur, et isegi kui kõik pealtvaatajad ja võistlejad on juba ammu minema läinud, siis mina hoian jätkuvalt muudkui kümne küünega tribüünipingist kinni ja vahin lollaka irve saatel kusagile ühte punkti :)

1 kommentaar:

Gunn ütles ...

parajalt ülbe värk. Endal vist põrkaks silmad vastu kiivri tagumist külge sellise kiirenduse puhul.