Eile ja täna sain lisaks neile kahele detailile, mis kõige rohkem savimist ja lihvimist vajasid, hakata tegelema ka juhipoolse külje ning kapoti ja tagaluugiga, et neil olevad suuremad rahemõlgid ära pahteldada.
Üritasin oma töid ajastada nii, et tänaseks jätsin rohkem hööveldamist ja lihvimist vajavad detailid ning esmaspäevaks jääks siis see nö. viimane lihv enne auto üldist, täitevkrundiga katmist.
Kapott:
Täna võtsin ette ka mõlemad tagumised uksed.
Kuna parempoolne neist oli rohkem muljuda saanud, siis pidi plekksepp selle kõigepealt välja lööma:
Juhipoolne see-eest nii lömmis polnud, kuigi ka seal oli savimist üksjagu:
Nagu siit pildilt näha võib, siis tagatiib on krundist suhteliselt puhtaks lihvitud.
Mis kinnitab veelkord, et väljalöödud tiib ei pruugi ka kohe pahteldatuna saada nii sirge, kui seda on näiteks tehases külge kinnitatud detail. Nii et kui tahta peaaegu sirget pinda, siis tuleb taolist kruntimis-lihvimise tegevust niikaua korrata, kuni detaili pinnasiledusega võib enam-vähem rahule jääda.
Seekord läksid siis nii tagatiib kui ka esimene parem uks koos tagauksega teistkordse krundi alla:
Esimese krundi all olev vasak tagauks:
Täitevkrundiga kaetud parem külg:
Esmaspäeval on lootust, et saan terve auto lõpuks üleni täitevkrundi alla pandud. Siis vast ehk õnnestub nii need tagumised uksed kui ka ülejäänud, mitu korda krunditud detailid enam-vähem sirgesse konditsiooni saada.
Et kui suvel, päikesepaistelise ilmaga mõni kärbes Lincolni ukse või tiiva peale maandub, siis ta ei murraks kohe selle detaili pinna kõveruse tõttu oma jalgu ära.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar