Ma ei tea, mis materjalidega teda eelmises töökojas tehti, kuid see kunagi pealekantud pahtel ei ole küll pahtli moodi. Pigem meenutab ta mingit tsemendisegu vms. mida pärast vist ainult teemantkettaga ühtlasemaks lihvida saab. Pahtel peaks olema ikka sellise koostisega, et teda on kerge lihvida ja voolida- mitte et vead mingi koguse detaili peale laiali ja pärast siis nühid teda höövliga nii et silmad punnis peas:

Eile jätkasin pooleliolevast kohast. Jälle höövel kätte ja täitevkrunti lihvima.
Ega see aluspind kõige parem ei tundunud. Laineid oli veel üksjagu sees. Kuna see oli aga alles teistkordne täitevkruntimine, siis mõtlesin, et ehk tulevase kolmanda korraga saab juba enam-vähem rahuldava pinna.
Kui kapott üle hööveldatud- lihvitud, läks teist korda täitevkrunt peale:


Sellisena jääb ta siis järgmist nädalat ootama. Tuleval nädalal hakkan tegelema külgedega ja ehk õnnestub mul auto järgmise nädala lõpuks täitevkrundiga üleni ära katta.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar