Nädala alguses tuli Buick liivapritsitöödest tagasi. Puhastatud said tulemüür, ukseaugud, uste sisepinnad, aknaraamid ning pagasiruumi põhi.
Viimane neist näeb omadega suhteliselt niru välja.
Jällegi, keegi on teda kunagi/kusagil teinud. Kuid sellisel moel, et keevitustöö ei kannata küll eriti kriitikat. Mõnda kohta on "lapp" peale pandud, samas selle kõrvalt on plekk roosteauke täis ning keevitamata.
Juhipoolne külg:
Põhjaplekk tagapaneeli juurest:
Kõrvalistujapoolne pagasiruumi põhi:
Lisaks eelmainituile avastasin tagaistme selja taha jääva paneeli juurest niisuguse "plekitöö":
Keegi oli kunagi tahtnud ilmselt rattakoobast keevitada, aga kuna pagasiruumi poolt oli keevitamine vist raskem, siis topiti see roostes plekk lihtsalt servapidi tagaratta koopasse ning lasti koopa seest see plekilärakas kinni. Ühesõnaga- p..sk.
Ega aknaraamidki etemad polnud. Nurkadesse oli aja jooksul niiskus ligi pääsenud ning liistu all polnud mõnedes kohtades plekki enam ollagi:
Liivapritsiga puhastatud tulemüür. Kuna alumine pool oli tal juba kunagi puhastatud, krunditud ja raamivärviga üle võõbatud, siis seekord puhastati ainult tulemüüri ülemine osa:
Juhipoolne katuseserv, mis tagumise klaasi alla läheb. Siin tuleb samuti ilmselt uus nurk meisterdada.
Uste sisepinnad olid seevastu suht viisakad. Ainult alumised ääred, kus valtsiserv asub, tuleb lasta plekksepal uuesti teha, kuna sinna on paks roostekiht kogunenud. Nii et esmapilgul tavakodanikule lihtsa tööna tundunud sõiduk on nüüdseks omandanud suht mõtlikukstegeva vaatepildi.
Millalgi järgmisel nädalal tuleb plekksepp autole järgi ja viib ta enda juurde.
Ehk saab sest sõidukist veel asja, kuigi tööd tema kallal on päris palju.
1 kommentaar:
Interesting indeed!
Best wishes from Italy
Postita kommentaar