reede, oktoober 13, 2006

28. Peatükk: Pilte Tagadi laadalt vol. 1

Tere taas.
Vahepealne paus oli tingitud sellest, et ma pidin siin olude sunnil internetiteenuse pakkujat vahetama- eelmise serveri kiirus hakkas iga korraga ikka aeglasemaks ja aeglasemaks jääma ja kui veel selle serveri remont ka ette võeti seal kusagil (kus iganes see kast ka siis ei oleks) siis ma vaatasin, et kui ma ei taha jääda passima, kuna see aparaat millalgi korda saab, oleks mul mõttekas kiiremas korras vahetada internetipakkujat ja nende poolt pakutava ühenduse kiirus natukese väledama lippamise vastu, kui ta seda seni oli olnud.
No... ühesõnaga, asi on korras ja töötab, nii et saab siis näha, kuidas ja kauaks.

Viimases peatükis lubasin siia panna üles mõningaid pilte Tagadi laadalt.
Seda ma ka teen:







Sellel pildil asubki siis see I-seeria GAZ-21, mille eest öeldud hind minus seniteadmatuid äkilisi astmahoogusid tekitas(ülekantud tähenduses):

Nagu näha, ega ta suurem asi ei olnud ja ma võin kinnitada, et teine külg, mis pildistamata jäi, polnud ka paremas korras, nii et....mnjamh...
Ainuke asi, milleks see auto vast sobilik on, kui ta detailide doonoriks osta(muidugi mitte 20 000-de ega ka ammugi mitte 25 000-de eest) ja neid I-seeria "Volgasid" sellel konkreetsel huvilisel veel majapidamisse kokku kogutud(ostetud) on.
Vat alles siis, mitmest autost kokku ehitatuna, võib saada ühe komplektse ja korraliku.













Kommentaare ei ole: