Kui Tagadi laadal käidud, võtsime suuna järgmise sihtpunkti poole, kohtuma mehega, kelle omanduses on Eesti ilmselt kaks ainukest ühesugust (ja ühtlasi ka viimast) klaasfiiberkerega autot. Neid olevat tema sõnade järgi rohkemgi valmis tehtud, kuid ajapikku olevat sellel 6-liikmelisel meeskonnal, kes neid savivormide järgi valmistas, hakanud entusiasm raugema, ning nii need masinad üksteise järel igaviku radadele kadusid.
Välja arvatud siis need konkreetsed kaks eksemplari, mis nüüd asuvad selle tehnikahuvilise härrasmehe valduses.
Kui jõudsime kohale, siis avanes selline, väikese tehnikamuuseumi moodi vaatepilt: Mõned tuletõrjeautod, paar ameerika päritoluga "Chevy" bussi ja siis need kaks klaasplastist sõidukit.
Siin siis üks...
... ja teine sama kerekujuga sõiduk.
Sama auto kunagi täies hiilguses:
Juhikoht. Nagu näha, siis seest on auto üpriski lagedavõitu.
Siin on siis tegu selle mehe valduses oleva Nõukogudeaegse transportöörmasinaga. Mis tema algne kasutusotstarve olla võis, ma ei tea, aga eks ta sõdurite vedamiseks vast mõeldud oli. Nüüd olevat ta rohkem niisama lõbusõitude jaoks- laadid aga rahva peale ja lähed kuskile karjääri müttama:
Lõppu olgu lisatud, et kellel tõsine huvi neid kahte eelnimetatud masinat korda teha, siis kõne alla võivat tulla ka nende autode müük. Vähemalt nii ma omaniku jutust aru sain. Nii et kes teab, võibolla kunagi mõni tehnikafanaatik tõesti võtab kätte ja ostab omale need kaks Eesti kunagise autotööstuse eksemplari ja teeb nad korda.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar