Eile sai jälle veidi Sm. Tamme autoga tegeletud muude tööde vahepeal.
Seekord püüdsin talt ära võtta esimese ja tagumise klaasi. Ütleks, et läbi häda see ka õnnestus. Probleem oli kõige rohkem nende ülemiste ja alumiste pikkade mõlkis liistudega, mis ei tahtnud kuidagi tihendi küljest ära tulla. Külgmised tulid ilusti, aga just need kõige pikemad osutasid väga visa vastupanu.
Ütleme nii, et mõni neist pikkadest jäi terveks ka.
Kuna nad olid juba ennem sellised lippadi-loppadi kujuga, siis lootsin, et ehk omanik ostab, kui uute klaaside ja tihendite paigalduseks läheb, ka uued liistud. Võibolla.
Esiklaasi ja selle tihendi alt tuli nähtavale selline asi:
Tundub, et keevitusest ei pääse mitte kuidagi.
Tagaklaasi äravõtmisel hakkas servast lipendama autole pealekantud värv.
Seda tiiva ja kerepaneeli liitekohta vaheldumisi kruvikeeraja ja pahtlilabidaga kraapides võis näha, et värv oli kantud otse pahtli peale- aluspind oli korralikult matistamata ja kõik pealekantud must värv tuli sirinal maha. Toda kohta, kui mitte tervet tagatiiba, mul tuleb ilmselt taldlihvijaga kuni plekini haljaks lasta, sest et kunagi ei või teada, mis sealt alt veel lagedale tulla võib. Aga soon ise sai muidu vanast pahtlist puhtaks:
Siin siis veel üks võte esiklaasitihendi alt olnud plekkservast.
Nagu näha, siis ka see koht tahab keevitamist saada ja uut paika vana asemele:
Samuti sai koos esi- ja tagaklaasiga maha võetud ka külgmised õhuvõtuavade ehisdetailid ning katuse ja C-piilari ühenduskoha katteliistud.
Siin siis pilt juhipoolsest küljest:
Ma arvan, et mul tuleb sinna katuse ja C-piilari ühenduskohale peale kruntimist ja enne värvimist natuke liim-hermeetikut tõmmata. Siis vast on see tõenäosus suurem, et vesi ei hakka sealt vahelt salongi tilkuma.
Kõige lõppu ma otsustasin panna ühe teistsuguse pildi.
Nagu näha, siis meie värvitöökotta eksib vahel ka teiselt mandrilt pärit masinaid.
See läikiv asjandus seal vasakul pool, millelt ühe auto ratas vastu peegeldub, on aga üks sõiduk, millel pole "Volgaga" absoluutselt mitte mingisugust seost. Kui siis vast niipaljukest, et nad on ühe ajastu masinad- töössetulev must "Volga" on väljalaskeaastaga 1975, see konkreetne auto aga 1977-ndal aastal valmistatud.
Kuna aga selliseid sõidukeid näeb meie teedel suht harva, veel vähem kusagil värvitöökodades seismas, siis ma otsustasin, et seda enam oleks põhjust panna oma järgmine töö, enne põhjalikumat "Volga" juurde asumist, ka siia üles.
Et eraldi päevikulehte selle jaoks teha on natuke mõttetu.
Eks siis, kui masin plekitöödest tagasi, võibolla juba saabuval esmaspäeval on võimalus ka lugejatel näha, mis autoga tegu on ning mis siis temast saab :)
Ja pilte on mul samamoodi kavas tööde käikudest päris palju teha:
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar