teisipäev, oktoober 30, 2007

109. Peatükk: "Chevy" bussi teine kruntimine.

Kui ma siin vahepeal arvasin, et saan selle pahteldatud küljetahvli ühe kruntimisega sirgeks, siis eile tööde käigus pidin nentima, et ega ikka ei saa küll.
Kuigi vigastused ei olnud teab mis suured, olid plekitahvlis suured lained ning külg suhtkoht loperdas, mis nõudis parasjagu pahtlit ning ohtralt lihvimist.
Ja et tulemus saaks rahuldav, siis ma otsustasin, et teen ka selle detaili kahe krundiga. Nagu kapotigi ja ühe tagumistest ustest.

Eile läks mul selle küljepaneeli pahteldamise ja lihvimisega nii kaua aega, et pilte nende tööde käigust ei olnud meeles ja aega teha.
Nii et siit saab ainult ülevaate sellest, kui ma höövliga lihvisin esimese krundi pinna siledaks ja lasin teist korda täitevkrundi peale:




Tagauksega siis sama lugu:


Kui nüüd hästi läheb, siis on lootust, et vast saab selle nädala lõpuks buss värvitud ja kokku ka pandud, sest et mulle sokutati siia vahepeal paar kindlustuse tööd, mis mul tuli ennemalt ära teha.
Muidu oleks hakatud mulle väga kõrgetoonilisi ja valjuhäälseid "aariaid" esitatama.

Kommentaare ei ole: