reede, veebruar 20, 2009

210. Peatükk: 1959 a. "Cadillaci" põhja keevitustööd.

Eile sai korraks, muude toimetuste seas ka plekksepa töötuba külastatud, et vaadata, kuidas tal keevitustööd pealkirjas mainit "Cadillaci" juures edenevad. Teadupärast mõned kuud tagasi nägi see auto peale liivapritsist tagasitulekut suhteliselt räbal välja.
Ütleme nii, et tasapisi on juba ka mingeid tulemusi näha, kuigi teha on veel väga palju. Muidugimõista on see töö veel poolik. Keevituskohad siledaks käimata jne. jne. aga üldjoontes on autol juba mingisugune põranda moodi asi olemas.

Üldvaade:


Kõrvalistujapoolne põrand:


Tagaistme all olev põrand:


Juhipoolne põrand:


Vanad läbiroostetanud karbijäänused lõikas plekksepp maha ning lasi ühes plekitöökojas valtsida korralikud tugevduslehed, mis on kruntvärviga kokku võõbatud. Selle külge keevitatakse kunagi omakorda lävekarp:


Juhipoolse "tulemüüri" nurga ning põranda liitekoht:


Parempoolse lävekarbi tugevdusleht:


Kõrvalistujapoolse "tulemüüri" ning põranda liitekoht:


Esitiiva serv, mida polnud ollagi:


A-piilar, mis oli rooste poolt sedavõrd kahjustatud, et sealt tuli tükk plekki välja lõigata ning uus asemele keevitada:

Kommentaare ei ole: