Eile auto viimiseks treilerit oodates sai ajaviiteks paar pilti tehtud.
See Gotham Gold on üks erikuradi imelik värvitoon- päevavalguslampide all on autol kere helekollane, päevavalguse käes aga hoopis selline beež vms.
Mitte et selles midagi halba oleks- vastupidi. Kooslus musta katusega näeb päris viisakas välja:
Räägiks nüüd paari sõnaga sellest ka, mis oli üks nendest paljudest takistavatest teguritest, et autot varem värvikambrisse toimetada ei saanud.
Cadillaci esi- ja tagaakna ümber käivad teadupärast sellised kitsad kroomitud liistud. Tagumise aknaklaasi ülemine liist on nagu esiklaasilgi katuseservaga tasa. Sellisel kujul neid aga külge ma poleks saanud jätta, sest et lakk oleks valgunud liistu ja katusepleki vahele ning sinna parajalt paksu randi tekitanud. Järelikult tuli ära võtta.
Kui esiklaasi tihendi kroomliist käis seestpoolt mutritega lahti, siis tagaakna kroomliistul niisugusi pikki keermestatud vardaid näha polnud, millede otsa oleksid mutrid käinud. Küll ma uurisin seda liistu ümbrust nii pealt kui ka altpoolt katuseplekki, aga mida polnud, olid kinnitusmutrid või poldid.
Ei jäänudki muud üle, kui et tuli tagumise aknaklaasi tihend lasta klaasipaigaldajal ühel talle ajaliselt sobival momendil ära lõigata ning klaas eest ära võtta.
Seda tihendile noaga kallale minekut saime teha alles siis, kui auto omanik andis eelnevalt uue tihendi tellimuse sisse, mis.... khm.... polnud eriti odav lõbu ja mille otsimine võttis samuti omajagu aega.
Peale klaasi ja tihendi eemaldamist vaatas mulle katuseservas, liistu alt vastu niisugune asi:
Ausalt öeldes ma oleksin too moment tahtnud selle debiiliku, kes tagaakna kroomliistu niiviisi tuimalt kruviga läbi katusepleki oli kunagi mingil ajal kinni pannud, oma kätega ära kägistada.
Kurat küll, kus kulus selle liistujama peale närve...
Ja et see liist ikka kindlasti omal kohal püsiks, oli seesamane mõttehiiglane kummitihendi ning katusepleki vahele mingit plastiliini moodi venivat möginat lasknud:
Tundub et see liist on pandud millalgi enne aknaklaasi ja tihendi paigaldamist.
Ma mingit muud seletust sellele konkreetsele nähtusele anda ei oska.
Mitmekordse liistu äravõtmise ning tagasipaneku käigus on mõlemad nurgad kujust väljas ja et asi jätaks kaubandusliku mulje, siis oligi mindud lihtsama vastupanu teed ja uue liistu asemel käänati see olemasolev plekikruvidega tuimalt katuse külge kinni.
Kuna uut sellist liistu pole momendil samuti kusagilt võtta, siis tuleb seesama paraku samasuguse meetodiga tagasi panna, nagu ta seal kunagi juba oli.
Väike asi, aga läks jällegi palju aega, enne kui mingi lahendus sai leitud.
Keeraks nüüd jutu 180 kraadi teisipidi. Võiks öelda, et järgnevad reklaamiminutid.
Internetti on tekkinud üks uus autoteemaline veebilehekülg: www.automobilia.ee
Tegu on ühe huvitava ja suhteliselt detailide/artikliterohkeid materjale sisustava veebiajakirjaga, mida toimetab Margus-Hans Kuuse. Nii et vaatamist-lugemist peaks tõsisele tehnikahuvilisele olema päris tükiks ajaks. Kuid see pole veel kõik.
Pikaajalise töö tulemusena on valmis saanud kuuest DVD-st koosnev kogumik Eestis asuvatest vanadest sõidukitest. Mina olen selle komplekti juba kätte saanud ja üle vaadanud. Peaks mainima, et niisugust mahukat vanasõidukite/hobisõidukite videomaterjali pole ma ennem näinud. 6 tundi huvipakkuvat vaatamist on kogumiku ostjale igatahes garanteeritud.
Täpsemat infot selle viimatimainitud filmimaterjali kohta saab lugeda siit.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar