kolmapäev, juuli 07, 2010

264. Peatükk: ZAZ 965 ja Cadillac.

Alljärgnevatelt piltidelt võib siis näha kahte sõiduautot, mis olid pikaaegse vaikimise põhjustajateks ning mis nüüd on lõpuks laias laastus valmis saanud.

Cadillac on praeguse seisuga põhimõtteliselt täiesti valmis.
Alljärgnevad pildid on tehtud siis, kui ma veel talle poleerimistöid tegin seal ruumis, kus autot kokku pandi:


Siin ma ei pildistanud mitte ajaviiteks ruumi lage, vaid see on peegelpilt peale Cadillaci katuse poleerimistöid:




Kui Cadillaci omanikul millalgi rohkem vaba aega on, siis ehk õnnestub temaga kokku saada, et teha autost ka mõned "portreefotod". Seda siis juba valmiskujul.
Kas ja kuna see teoks saab, ei oska veel ennustada.

Möödunud nädalavahetus oli sisustatud "muhu" kere värvimisega.
Värvimine ise ei kestnud eriti kaua. See-eest ettevalmistus- ja puhastustööd olid need, millede peale kulus aega pangede kaupa.
Krunditud põhi kaitsemastiksi ja värvi ootel:


Vähesel määral on pildilt näha ka salongipõhja lastud põhjakaitsemastiksit:


Tagantvaade:


Ja mitme tunni möödudes sai autole DuPonti veoautovärv kolme paksu kihina peale:






Need pildid tegi juba omanik, kui värvimistööd olid läbi saanud ning paberid auto küljest eemaldatud:








Päris nii helesiniseks see toon ei jää, kuna värvipoest öeldi et ta kuivab ajapikku nõks tumedamaks. Ehk on siis lootust, et ta muutub lõpuks ikka selliseks sinakashalliks, nagu neid "muhke" kunagi omal ajal tehases värviti.

Nüüd tuleb asuda operatiivselt teiste autode kallale, mis on niiviisi teenimatult kõrvale jäänud.

Kommentaare ei ole: