laupäev, juuli 21, 2007

94. Peatükk: GAZ 21 esimene kruntimine.

Täna said siis osad detailid, mis sellist suuremat pahteldamist ja lihvimist tahtsid saada, esimese täitevkrundi korra alla pandud.
Järgmine nädal oleks plaan ka ülejäänud auto nii seest kui väljast ära kruntida.
Kas see mul ka sellisel kujul õnnestub, saab siis õige varsti näha.

Enne veel, kui ma pikema jutu juurde asun, paar võtet selle nõndanimetatud "plekksepa" kätetööst.
Parempoolse tagumise rattakoopa nurk:


Parempoolne lömmis ning laines lävekarp:


Esiaknaraami ülemine serv:


Nii et nüüd on vast natuke rohkem põhjendatud see minu eelmise postituse mahlakas kõnepruuk taoliste plekkseppadest "Jaan Tatikate" kohta.
Ka see plekksepp, kes mõni aeg tagasi ühte punast Cadillac Eldoradot tegi, millega seonduvaid töid ma oma päevikus kajastasin, astus korraks meie töökojast läbi ning kui ma talle näitasin "Volga" juures neidsamu probleemseid keevitatud ja keevitamata jäänud kohti, siis lõi ta ainult käega ja ütles, et ega sa lollile seda selgeks ei tee, et see auto on sisuliselt surnud ja kõik see toimetamine ja voolimine tema kallal on ainult tühi töö ja vaimunärimine.
Ja jumala õieti ütles tegelikult.
Selle raha eest, mis selle konkreetse auto omanik paneb huugama nii plekitöö kui ka värvimistööde peale, saaks juba päris kobeda(võibolla väikest putitamist vajava) GAZ 21-e. Aga noh... mnjah....

Voolisin mis ma voolisin neid detaile, lõpuks oli aeg sealmaal, et ma otsustasin hakata otsast autot kinni katma. Ega nad paremaks enam ei lähe ja selle raha eest sellise auto puhul ammugi mitte.

Siin siis GAZ 21 juba kinnikaetud kujul kruntimist ootamas:


Parem külg:


Tiib ja kapott:


Enne täitevkrunti, nagu juba tavaks saanud, haljastele kohtadele surts happekrunti peale ja senikaua, kuni ta kuivas, segasin täitevkrundi valmis ning susistasin tolle ka veidi aja pärast peale:


Mis nende probleemsete katusenurkadega siis sai lõpuks ?
Midagi ei saanud. Tõmbasin enne pahteldamist plekipinna lihtsalt epoksiidkrundiga kokku ja kui too oli ära kuivanud, läks pahtel peale ning lihvisin need probleemsed kohad enam-vähem kujusse.
Nende üksikute tegemata/keevitamata jäänud aukude pärast seda autot enam keegi plekitöödesse tagasi ei hakka saatma ja ma andsin juba eelmises postituses ka mõista, et minu asi ka ei ole, kui sel autol mingi aja pärast kuskilt x-kohast mõne roostemulli üles ajab. See on juba auto omaniku enda probleem.


Tiib ja kapott:


Parem külg:


Eks siis vaatab, mida järgmine nädal toob ning kuidas teiste töödega lood on.

Kommentaare ei ole: