Nii kuradi kiire on olnud vahepeal, et pole aega saanud siin sõna võtta ja panna tehtust üles paar pilti.
Igatahes praeguse seisuga on Camaro nüüd üks kord üleni ära poleeritud. Täna lasen ta veel ühe korra üle ja siis läheb autole vaha peale. Põhjus, miks ma teda veel pean poleerima, peitub lakist väljalenduvas lahustis, mis muudab siledakslihvitud pinnad tuhmiks. Tegelikult tahaks see töö natuke rohkem aega saada. Aga kuna pole teda kusagilt võtta ja aina vähemaks teda jääb, siis tuleb see Camaro teha antud hetkel nii, et enam-vähem rahule jäädaks.
Ilmselt peab auto omanik peale Haapsalu üritust veel korra minu juurest läbi käima, kuna ma teen talle siis veel korra ühe täiendava poleerimise ja vahatamise. Must värv, vahet pole, on ta siis lakialune või mitte, näitab igasuguse tagasikuivamise kohe välja.
Eile sai aga korraks proovitud, missugune saab olema see küljetriip, mis piki autot jooksma hakkab. Sõelale jäid kaks varianti.
Esimene neist on selline, kus laiem triip jookseb all ja kitsas triip peal:
Teine, mis isiklikult mulle rohkem meeldib, on aga selline, kus laiem triip jookseb musta värvi peal ja kitsam triip hõbedase osa peal:
Nii et saab siis kuulda, kumma variandi kasuks auto omanik otsustab.
Tahtsin prooviks ka kahte kitsast teibiriba kleepida, kuid sellest ei tulnud midagi välja, kuna taolise triibulahendusega(kitsas ja lai) helepunane teip oli ainuke, mis mul õnnestus Tartus viie autokaupade poe läbikäimise tulemusena leida.
Mõni õhtu(või öö õigemini) tagasi poleerisin autol ära katuse:
See tahab nüüd, nagu hiljuti värvitud kapottki, täiendavat poleerimist saada.
Põhjust ma eespool kirjeldasin.
Samuti said üle värvitud esistange ja peeglid.
Siin pildil on ta koos alumise liistuga veel värvimise ootel:
Hetkeseis koos poleeritud kapotiga:
Nagu ikka, hakkab viimasel hetkel igasuguseid jamasid tulema. Näiteks ei taha tagaluuk korralikult kinni minna. Vähe sellest, ta on mingit moodi selle mõnenädalase töökojas passimise tulemusena vist kasvanud, sest et luugi serv on tagatiibade otstest kusagil 5-6 mm kaugemal. Peab mõtlema, mis sellest asjast saab.
Kõige tõenäolisem variant, kuidas ta tekkis, on võibolla see, et toona luuki lahti monteerides ma tõstsin seda klaasiliimiga liimitud osa vast liiga palju ja nüüd ta nihkus oma paigaldatud kohast ära. Et ilmselt tuleb mul see pagasiluugi metallosa selle raami küljest lahti nö. rebida, alla lastud hermeetik või klaasiliim ära puhastada, luuk mutritega tema õigesse asendisse fikseerida ning pärast uus liimi- või hermeetikukiht luugi ja raami vahele lasta.
Kuna autole tullakse täna õhtul järgi, siis on mul kõigi nende eelmainit tegevustega (stange etteistutamine, auto poleerimine, tagaluugi remont, ilutriibu paigaldus jms.) veel ekstra kiire.
Need tööd võivad kokku aega võtta 5 tundi, aga võibolla ka kauem. See sõltub sellest, kui palju jamasid ja probleeme nende tööde käigus tekib.
2 kommentaari:
Nägin ka tolle masina Haapsalus ära. Ausaltöeldes punane triip polnud mulle meeltmööda kuid äsja värvitud pinda on ikka hea vaadata. Aga eks maaler peab tegema seda mida klient tahab. Ise sõitsin punase, kohati heleroosaks pleekinud laikudega 79' Firebirdiga.
Tegelikult kui aus olla, siis see punase triibu idee oli minu välja käidud. Asja mõte oli selles, et rõhutada selle punase triibuga musta ja hõbedase kereosa omavahelist kontrastsust. Samas oleks sinna sobinud ka mõni helesinine kitsas ilutriip.
Aga nagu öeldakse, et ega maitse üle ei vaielda, vaid kakeldakse.
Kuna auto omanik jäi ka vaatepildiga rahule, mis on muidugi peamine, siis praegusel kujul jääb see Camaro selliseks.
Postita kommentaar