esmaspäev, juuli 21, 2008

177. Peatükk: Chevy Camaro valmiskujul.

Vahepeal oli nii kuradi kiire, et pole niimoodi aega olnud pikemaks ajaks arvuti taha istuda ning juttu ja pilte kirja panna.
Mõni nädal tagasi sai käidud Haapsalus, American Beauty Car Show raames toimuval dragrace-il ehk kiirendusvõistlusel. Kohale oli tulnud palju ilusaid Ameerika autosid, mis samas võisid olla ka väga kiired.
Võistlusest endast on mul ka mõned pildid tehtud. Kunas ma need saan üles pandud, ei oska öelda, aga tahaks võimalikult lähiajal. Kuna toimus ka traditsiooniline Ameerika autode rongkäik Haapsalu lossihoovist Kiltsi lennuväljale, siis teiste seas vuras kiirendusvõistlust vaatama ka Chevy Camaro omanik oma vastvalminud masinaga. Üks moment mul õnnestuski ta rahvasummast üles leida ning me läksime temaga ta sõiduki juurde, et vaadata, kuidas päike on sellele lakile ning äsjavärvitud pinnale mõjunud ning tegin samas ka mõned ülevaatlikud pildid.

Igatahes selline ta lõpuks sai:








Nüüd millalgi tuleb nii autoomanikul kui mul vaba moment leida ja auto veel korraks mu töö juurde tuua, et teha veel see nö. täiendav poleerimine ning vahatamine.
Siis on vast lootust et ta, s.t. see värvipind kestab natuke kauem.

Kommentaare ei ole: