neljapäev, aprill 30, 2009

221. Peatükk: Chevy Corvette värvimine.

Täna sai Corvette siis omale uue värvikuue selga.

Eile toimetasin ta koos teiste detailidega kambrisse, kus siis katsin ta kinni ning tegin veel viimaseid ettevalmistustöid:


Kapott:


Üks ustest:


Kuigi tegu oli tavalise pinnavärviga, siiski võttis värvimine omajagu aega. Esialgsest värvikogusest ei piisanud, nii et mul tuli operatiivkorras teda liitri jagu juurde tellida. Kuigi viimasest värvimisest oli... las ma nüüd mõtlen... mingi 3 kuud möödas, siis sisimas mõtlesin, et näis-näis, kas värv nüüd kusagilt "jooksma" ka hakkab või mitte. Ajapikku võib käe seest see värvimise tunnetus kaduma hakata ja siis on igasugused pahad üllatused kerged tekkima. Õnneks aga mingeid värvijookse vms. ei tekkinud. Tolmutäppe tuli pealmistele pindadele sisse küll, aga sellega olin ma arvestanud, et nagunii tahab auto poleerimist saada, kui ta ükskord kokku on pandud.

Igatahes selline ta siis lõpuks sai:


Tagantvaade:


Juhiuks:



Parempoolne uks:


Tagasi garaaži juures:


Kapott:


Klapptulede katted:




Ega temast nüüd teab mis näituseautot ei saanud, kuna see oli selline kiirkorras "valmis visatud" töö. Korraliku tulemuse saamiseks oleks kusagil nädalajagu või rohkemgi päevi veel vaja läinud. Selline graafik poleks aga auto omanikule sobinud, sest et järgmine nädal mind ilmselt ei ole ja tagasi jõuan ma heal juhul võibolla alles järgmisel pühapäeval. Autot soovitakse aga Mai alguses kätte saada.
Nii et seekord tuli sellest autost niisugune poolpidune variant.

Homme hakkan teda siis jupphaaval kokku laduma. Eks näis, kuidas õnnestub ja missugune see lõpptulemus jääda võib.
Kui selle autoga ühel pool, siis saab "Pobeda" detailidega pooleliolevast kohast edasi jätkata. Too masin on ka vaja millalgi valmis teha.
Eks ma peangi nüüd millalgi plekksepa juurest läbi minema ja vaatama, on ta "Pobeda" kere juures midagi teha ka saanud, või mitte.

Kommentaare ei ole: