neljapäev, august 13, 2009

237. Peatükk: Corvette kapoti ja esistange esimene kruntimine.

Selle kapoti hööveldamise ja pahteldamisega on nüüd läinud küll üksjagu aega, kuna ta oli suhteliselt lahmakas detail, kuid eile sai ta siiski koos esistange pealmise osaga esimest korda täitevkrundi alla.
Nagu arvata võis, siis kahest pahtelduskorrast ei piisanud, et see kapott mingitki kuju hakkaks võtma. Siit-sealt vajas ta veel täiendavat lisapahteldust ning hööveldamist/lihvimist.
Tegelikult nõudis kõige rohkem aega see esistange ja kapoti esiserva vahe ühtlaseks lihvimine. Lisaks sellele pidid servad ühel tasapinnal olema. Nii et mõneti selline täppisteaduse moodi töö.
Enne kapoti kolmandat täitevkruntimist mul tuleb ta auto küljest korraks ära võtta, et ma saaksin siledamaks lihvida ka seda serva, mis kapoti avanedes esistange varju jääb. Auto küljes on seda praktiliselt võimatu teha.
Läks aega, mis ta läks, aga sel ajal, kui normaalsed inimesed magasid, hakkas üks ebanormaalne Corvette juures kattepaberiga ragistama, et auto kruntimiseks kinni katta:


Ja paari tunni möödudes oligi kaks täitevkrundi kihti peal:


Täna tuleb siis koos kapoti ja esistangega uksed ette võtta ja hakata vaatama, kui kõverad nad on ja kas neid õnnestub höövliga veidi sirgemaks lükata. Ehk saavad need detailid ka täna omale mõne kihi täitevkrunti selga.

Kommentaare ei ole: