pühapäev, september 03, 2006

22. Peatükk: Mõned pildid Koerus remonditud sillast ja muudest detailidest.

Nagu pealkirjastki järeldada võib, tegin siis mõned pildid nendest uutest detailidest, mis ma tookord Raplas esisilla järel käies, kaasa sain:

Uus esisild:


Esisillal olev Koeru Autoremonditehase markeering:


Ohutulede lüliti, salongi soojendussüsteemi mootor ja salongilambi ehiskorpus:


Salongi soojendussüsteemi mootor tagantvaates:


Erinevaid esisilla detaile:


Kusjuures, nende detailide pildistamise käigus toimus ka üks naljakas avastus.
Mõtlesin, et teeks pilti ka nendest äsjasoetatud uutest kapotihingedest, milledest 2 ma sain Melliste Vanakraamilaadalt ja 2 anti mulle jällegi koos esisillaga kaasa.
Hakkan neid siis samamoodi tabureti peale passitama, kui vaatan, et midagi nagu ei klapi.
Uurin neid siis igast kandist lähemalt ja mis selgus ?
Selgus, et kõik need 4 kapotihinge on parema külje omad !

Neid "kurrrradima....." jne. tüüpi lauseid lendas siis peale sellist avastust ikka päris mitmeid seal garaazi all ringi. Aga siis ma mõtlesin et mis seal ikka, ega nad mul tükki küljest võta. Lihtsalt praegu märgin nimekirja üles, et kumma poole omad nad on ja palju neid on, ja siis ma tean, et kunagi tuleb juhipoolne hing (või isegi hinged) ka kusagilt osta.

Aga pühapäevane, ehk siis tänane päev, tuleks suisa kuldsete tähtedega kirjutada näiteks kusagile "Volga"-almanahhidesse, sest et saadud elamuste põhjal väärivad tänasel päeval läbi- või üleelatud sündmused lausa omaette teemat.
See tuleb ka kohe esimesel võimalusel, nii et püsige lainel.

Kommentaare ei ole: