kolmapäev, veebruar 13, 2008

133. Peatükk: Tiibade pahteldus ja kruntimine.

Eilse pikaleveninud tööpäeva tulemusena said lõpuks ka kaks ülejäänud tiiba pahteldatud ning esimese täitevkrundi korra alla.
Nagu arvata võiski, see esitiiva voolimine võttis neile kulunud ajast muidugi lõviosa.

Kõigepealt hakkasingi selle viimatinimetatuga tegelema, tõmmates talle peale teise pahtlikihi:


See pealeveetud pahtlikiht võib koguseliselt näida suurena, kuid tegelikult on teda tiiva peal kohati võibolla ainult millimeeter või paar.

Pahtel kuiv, lihvisin taldlihvijaga ta siledaks ning asusin hööveldama:


Vahelduva eduga nii esi- kui tagatiiva kallal toimetades sain mitme tunni möödudes esitiiva höövliga juba enam-vähem kujusse.
Enne taldlihvijaga lihvimist lasin talle peale musta aerosool mattvärvi. Seda tegin ma sellepärast, et kontrolltahma, mida taoliseks tegevuseks kasutatakse, meil pole ja taldlihvijaga lihvides on niiviisi höövlipaberikriime paremini näha:


Lõpuks sain oma asjadega niikaugele, et võis hakata kruntimise peale mõtlema.
Tagatiib:


Valmisvoolitud esitiib:


Peale pinnapesu ja puhastust haljastele kohtadele happekrunt...




... ja siis kaks paksu kihti täitevkrunti, et oleks mida lihvida:




Täna aga ootab oma järge kabiin ning ukseavad.
Mis selle lömmis kabiininurgaga saab, ei tea. Asjaosalised pidid igatahes lahtiste silmadega ringi käima ja otsima, kust analoogse kumera kujuga plekitükki saaks.
Nii et lootust on, et selleks ajaks on too nurk korda tehtud, kui ma oma töödega ükskord sinnamaale jõuan.

Kommentaare ei ole: