reede, september 04, 2009

239. Peatükk: "Corvette" värvimine.

Lõpuks on "Corvette" omadega värvikambrisse jõudnud.
Vahepeal oli vägisi tunne, et mida rohkem asi finaali poole kisub, seda enam tuleb ette igasuguseid ootamatuid probleeme, mis võivad esialgsed plaanid pea peale pöörata. Kõike vahejuhtumisi ma ei hakka vast ette kandma, kuid seekordne kambrissetulek on mul tegelikult teine. Ma oleksin esialgsete plaanide järgi pidanud juba esmaspäeval kohal olema ja autot värvimiseks ette valmistama, kui mul poleks tol päeval "Corvette" tagapaneel paigaldamise käigus auto küljest maha libisenud. Selle tagajärjel tekkis paneeli alla serva üks 2 cm. pikkune mõra ja muidugimõista oli tookordsel värvimisel kriips peal. Siis tuli hakata operatiivselt otsima klaasplasti jaoks liimi, klaasriiet ja katkine koht ära parandada. Jälle ajakadu.

Erinevaid probleeme selle autoga seoses oli rohkem, kui arvatagi oskasin, kuid lõpuks kõigi hädade kiuste toimetasin poolenisti kinnikaetud auto värvikambrisse, kus siis toimus veel see nö. lõplik katmine:










Riidest katusele mõeldud plastkate:


Kolme tunni möödudes oli autol ning detailidel lõpuks kaks ja pool kihti tumesinist värvi peal. Värviks oli valitud Corvette-i koodi järgi võetud "Dark Blue metallic", kuigi piltidel tundub auto suisa must olevat:






Niimoodi ilma lakita jäigi ta mul homset päeva ootama. Siis hakkab auto kallal veidi kunstipärasem töö pihta. Mis selleks olema saab ja kuidas ta mul välja kukub, saate juba täna õhtul teada.

Kommentaare ei ole: