Võib öelda, et reedene päev kulges plaanipäraselt.
Kuigi mul oli algul kahtlus, kas mootor ja käigukast paigaldatakse nii kiiresti, et ma jõuan veel pärast kabiini tagaseinaga tegeleda, siis pärast pidin tunnistama, et lukksepad Tartu "Top Parts"-i töökojas olid tegutsenud üpris isukalt.
Peale lõunat oli mootor koos käigukastiga autole peale tõstetud ning me vedasime kastika koos autoomanikuga uuesti töökotta tagasi.
Senikaua, kuniks autol mootorit paigaldati, lihvisin värvimiseks valmis ühe ustest ja kapoti:
Kui auto tagasi toodud, asusin tema kabiini tagaseinaga tegelema.
Kui kõige esimene pahtlikiht maha lihvitud, tõmbasin talle peale teise, mis kattis juba kogu tagaseina:
Pahtel kuiv, lihvisin ta kõigepealt höövliga enam-vähem siledaks:
Peale hööveldamist lihvisin taldlihvijaga höövlipaberikriimud välja ning tõmbasin mõnedele kohtadele veel väikese paranduskihi:
Mõne aja möödudes aga oli asi juba omadega niikaugel, et tuli hakata mõtlema kabiini kruntimise peale.
Siin siis auto kinnikaetuna viimase täitevkruntimise ootel:
Kõrvalistuja poolt vaadatuna:
Ja mõne aja pärast oligi kabiin krunditud.
Ma nüüd ei julge 100% lubada, aga võibolla said mõlemad kabiini alumised nurgad ühe kujuga:
Kõrvalistujapoolne külg:
Juhipoolne külg:
Kindlaid vekselid ei julge veel välja käia, aga järgmine nädal võib suht suure tõenäosusega kabiin koos uste jms. juurdekuuluvate detailidega uue värvikorra alla minna.
See sõltub sellest, kuidas mul sisepindade lihvimise ja värvimisega asi edeneb, kuna need tuleb mul kõigepealt ära teha.
2 kommentaari:
I see no one has commented so I say you have alot of patience. I admire you for your ability to persevere.
Thanks for the comment.
I dont know but I think, that reason, why this blog constant readers dont comment very much, is that they´re waiting, when that yellow, ´49 Chevy half-ton Pickup is completely painted and confected.
This is like an another carpainting job, but I agree too, that sometimes it need more patience and creativity, than usual car paintingworks.
Postita kommentaar