Öösel kell 3 vastu tänast tegin siis teoks ammu antud lubaduse ja värvisin ära mõlemad esitiivad ning kapoti.
Aega nendega küll läks, kuna enne mind oli ka mitu masinat, mis värvimist vajasid, aga vähemalt on nad nüüd valmis. Võibolla auto omanik jääb ka nendega rahule, kui ta millalgi peaks neid takseerima tulema.
Eks seda kõike kuuleb siis kohapeal.
Kuna kapott oli mul juba varem valmis, siis seekord pidin piirduma üksnes tiibade lihvimisega. Sellegipoolest võttis nende värvimiseks ettevalmistamine omajagu aega.
Tiivad ja kapott aluskrundi ootel:
Kuigi üks tiibadest oli mul kunagi kollase värviga üle tuisatud, siis sellegipoolest pidin ma talle uuesti valge toonkrundi peale laskma. Muidu oleks ta kollase alusvärvi tõttu võibolla teist tooni jäänud.
Kapott toonkrundi all:
Tiib ja kapott:
Teine tiib:
Toonkrunt kuiv, läks väikeste vaheaegadega peale kaks kihti kollast värvi ning valmis nad olidki:
Kapott:
Tiib külgvaates:
Teine tiib külgvaates:
Üks töökaaslane, kes ka minuga samal ajal tööl oli, ütles neid tiibasid vaadates, et arvestades seda, millised nad enne olid, mis nendel olnud vana värvi alt lagedale tuli ning mis neist nüüd on saanud, ei ole neil häda midagi.
Ise ma tegelikult päris rahul nendega ei ole. Igast pisivigu on veidi palju.
Ja alati on võimalik paremini teha, mille poole ma iga taolise tööga vaikselt püüdlengi. Ega värvgi, millega nii kabiin kui ka tiivad ja kapott värvitud said ja ülejäänud asjad saavad, pole see "kõige-kõigem" ja esmaklassiline, vaid tegu on kõige tavalisema DuPont-i värvifirmast pärit veoautovärviga. Veoautovärv sai valitud eelkõige tema soodsa hinna tõttu ja teiseks langes ka valik temale, et lõplikult kuivades jääb ta mõnevõrra kõvem kui tavaline, sõiduautodele mõeldud akrüülvärv. Kuigi osad on kahelnud, et kas veoautovärv ikka nii läikiv jääb, kui sõiduautodele mõeldu, siis võiks öelda et jääb küll. Või noh, ta jääb küll mõnevõrra mustrilisem, kuna ta on oluliselt "tummisema" koostisega kraam, aga minul polnud tema pealekandmisega küll mingeid erilisi probleeme. Värv oli viskoossuselt paras ja jooksma ta ka kusagilt ei läinud, kuigi ma lasin pinnad üpriski "märjaks". Mõni üksik tolmutäpike tekkis tiibadele ja kapotile, aga see on mõistetav, kuna kamber pole ka teab mis puhas ja päris tolmuvabalt ei saa mitte keegi mitte üheski värvikambris värvida. Üks või paar täppi tuleb niiehknaa sisse- olgu see eelnev puhastus nii ülipõhjalik kui tahes.
Nagu ma juba korra ütlesin, et alati on võimalik paremini teha.
Kuna aga sellist võimalust ei ole, siis tuleb temast teha antud aja, enda oskuste jms. piires selline auto, millega rahule jäädakse.
Mingi aeg lähevad ka värvitud detailide sisepinnad musta põhjamastiksi korra alla.
Kas täna või homme, selgub juba kohapeal ja sellest, kui palju enne mind värvida soovijaid on.
1 kommentaar:
Postita kommentaar