Laupäev, märts 29, 2008

149. Peatükk: Kollase Chevy montaaž jätkub.

Eile sai jõudumööda jälle kollase kastiauto juures tegutsetud.
Kohale jõudsid nii kapott kui istmeraam. Viimane neist sai ka autosse paigaldatud.
Kapotiga oli lugu keerulisem. Kuna tegu suht suuremõõtmelise detailiga, siis üksi teda auto külge ikka ei pane. Ja kuna kohalikel lukkseppadel oli reedese päeva puhul pidevalt tuli takus, siis ei saanud ma neid ka appi kutsuda. Nii et mul tuli teha selliseid töid, millede puhul ma sain omade jõududega hakkama.

Kõigepealt pusisin siis istmeraami autosse paigaldada. Peale mitmekümneminutilist reguleerimist ja sobitamist läks ta lõpuks oma kohale:


Ja veidi aja pärast sain paika nii istmepadja kui ka seljatoe:


Samuti sain usteaukudesse tihendid ära pandud. Nendega tegelemine võttis kõige rohkem aega. Kuna tegu uute kummidetailidega, siis muidugimõista ei olnud nad mitte kõige painduvamad. Kuna kummitihendit hoidev soon oli umbes sellise <__> profiiliga, siis võttis tema paigaldus vastava plekksoone sisse hea hulk aega.
Nii et kuigi oli esialgu plaan panna autole külge ka kapott ja esiklaas, siiski aja- ja kapoti kaaspaigaldajate puuduse tõttu jäid need tegemata.
Eks siis tegeleb nende detailidega jõudumööda kunagi edaspidi.

Selliste vanade autode taastamine ja pärastine komplekteerimine ongi rohkem niisugune loominguline ja rahulikku suhtumist nõudev tegevus. Ennem mingu kokkupanekuga rohkem aega, kui et hakatakse kellaga võidu rabistama. Mõnikord võib minna ainult ühe detaili sobituse- paigalduse peale pool päeva ära. Nii et ei saa arugi, kui juba õhtu käes.
Omanike soove ja ootuseid oma sõiduki valmimise puhul on erinevaid, kuid see on päris kindel, et kui tahetakse autot mingisuguse kindlalt plaanitud ürituse tarbeks tingimata valmis saada, siis ei pruugi, aga võib olla variant, et auto lõppkvaliteet võib taolise rabelemise all suht suurel määral kannatada.

Ma olen vaadanud et viimasel ajal käib millegipärast mõnede vanemate sõidukite ennistamise/renoveerimise puhul hirmus rabistamine- peaasi et saaks ainult ühe või teise, lähiajal toimuva, kindlaks ürituseks valmis.
No ja mis siis sellest, kui ei saa ? Kui selleks konkreetselt planeeritud ürituse ajaks valmis ei saa, siis saab võibolla järgmiseks.
Hetkelise tähelepanu keskmes olemise vajaduse nimel pole küll mõtet auto värvimis- ja koostekvaliteeti ohvriks tuua.

Kommentaare ei ole: