esmaspäev, märts 17, 2008

145. Peatükk: Väike vahepala.

Selle nädala jooksul pole mul mahti olnud kollase kastika detailidega tegeleda, sest et esmaspäeval tuli mulle töösse üks uuema aastaarvuga Lincoln Navigator, mis vajas selliseid suuremaid pahteldus- ja värvimistöid. Pilte ma tollest autost ning tema kallal tehtavast paraku ei teinud, kuna kord polnud aega ja siis teinekord ununes aparaat töö juurde kaasa võtta.
Praegu on see kollane kastiauto toimetatud siis "Top Parts"-i lukksepade manu, kes püüavad talle uut elektrijuhtmestikku peale panna ning tema juures muid pisitöid teha(pukside vahetus, sildade reguleerimine jms.).
Saabuval nädalal tuleb auto aga veelkord minu juurde tagasi, kuna mul tuleb kindlalt enne saabuvaid pühi tema esitiivad ning kapott ära värvida. Siis saab esiotsa paari poldiga kinni ning auto omaniku juurde koju tagasi toimetada. Lõplik komplekteerimine ei toimu enam paraku meie töökojas, kuna see kollane auto võtab koos oma detailidega kahe sõiduauto jagu ruumi. Seda viimast on meil üpris vähe ja kindlustuse kaudu meie töökotta värvimist ootama saadetud autod on ka vaja kusagile paigutada.

Nii et kollase kastiauto edasine komplekteerimine toimub juba tema päriskodus ja ma püüan, kui mul vähedegi võimalik, minna nädalavahetustel auto omanikule appi ning võibolla saame kahepeale sellele Chevyle tasapisi tema endise kerekuju tagasi anda.

Kommentaare ei ole: