laupäev, aprill 26, 2008

160. Peatükk: Chrysler Newporti kiirremont.

Eilse tegutsemispäeva jooksul said Chrysleril probleemsed ning lihvimistöid vajavad detailid täitevkrundi alla pandud. Ütlen veelkord, et tegu on tõesti kiirremondi, mitte taastamistööga. Nii et mingit ülimegasirget pinda või viimse peensuseni üliviimistletud tööd ei ole mõtet selle auto juurest otsima hakata. Kõike seda eelmainitut saab teha juba tema uus omanik, juhul kui see auto peaks vahepeal kellelegi huvilisele ära müüdama. Minu ülesanne oli anda sõidukile müüja soovil ajutiselt vähe viisakam välimus. Muud midagi.

Siin siis mõned pildid toimunust:


Roostene tagaakna nurk:


Peale kahte pahtelduskorda ning kinnikatmist täitevkrunti ootamas:




Krundi all:




Kindlalt ei luba praegu midagi, aga esmaspäeval sooviks eelnimetet detailid juba uue värvikorra alla panna.
Miks ma selle autoga niimoodi rabistan ? Rabistan seetõttu, et kuna järgmine nädal on ainult kolm tööpäeva, siis lisaks värvimisele tuleb mul see auto ka veel tervenisti üle poleerida. Seegi tegevus võtab vähemalt pool päeva, kui mitte rohkem.
Ja võibolla lisandub sellele valgele veel üks, kui mitte kaks USA "laeva", mis enne pikemaid sõite tahaksid "survekaga" saada korralikku pesu ning salongipuhastust.
Seda viimast ma teen siis ikka tolmuimejaga.
Nii et aega kipub suhteliselt napiks jääma. Sellegipoolest aga tahaks nad kõik valmis saada.

P.S. Tegin eile hoovi peal ühele oma tuttavale, kes samuti USA autosid fännab, selle Chrysleriga väikest demonstratsioonsõitu ka. Ühe tiiru sõitsin mina, teise tiiru ajal oli tema roolis.
Tema kommentaarid:
"Mine p*****, kus on hääled !" (Tühikäigul kostuva mahlaka V8 müdina peale).
"Saad sa aru, niikui ma gaasi vajutan, ta lausa üürgab mul käes !"
"Kurat.. ma ei saa selle autoga rohkem sõita ! Ma lähen jumala närvi, raisk !"
Küsimuse peale et miks siis, kostus vastuseks et sellepärast, et miks mul niisugust autot ei ole ?!
(Et see olevat rooli taga istuva testisõitja sõnul täielik ebaõiglus).
Minu lause peale "see auto on muideks müüa ka", aga pandi suu klõmpsti kinni ja öeldi et "No... ma mõtlen seda asja natuke".

Nii et vaikselt aga järjekindlalt see USA-raua usu süvendamine käib :)

Kommentaare ei ole: