kolmapäev, aprill 30, 2008

161. Peatükk: Chrysler Newporti hetkeseis.

Praeguseks on see 1968-nda aasta Chrysler värvitud ja poleeritud.
Kuna aga ükski heategu ei jää karistamata, nagu vanarahvas räägib, siis nii toimus mul ka selle valge "ameeriklasega".
Teadupärast oli selle auto esialgne toon olnud helesinine metallikvärv.
See olemasolev valge on kunagi hiljem, mingisuguse x-tööde käigus peale luristatud ja muidugimõista pole selle valge värvi kohta mitte mingit koodi ega lipikut.
Nii et mul tuli valida mitmekümne erineva valge seast talle see enam-vähem sobilik.

Nagu piltidelt näha võib, ei ole mul see tooni valimine aga mitte just kõige edukamalt läinud. Põhjus selles, et uut pealekantavat värvitooni oleks pidanud vaatama väljas, päikesevalguse käes. Mina aga tegin seda too moment olude sunnil töökojas, päevavalguslampide valgel ja sellisel kujul värvitooni valimine maksis mulle muidugi kätte:




Täna autoomanikuga sõidukit takseerides tuli meil mõlemil nentida, et siin ei aita muu, kui et tuleb need tiivad uuesti üle värvida.
Seekord valisime siis juba autoomanikuga kahasse värvitoonide raamatust uue tooni välja. Kuidas ta autol oleva värviga kokku hakkab sobima, eks siis varsti paistab.

Ilmselt ma saan selle Chrysleriga tegelema hakata alles ülejärgmise nädala alguses.
Miks alles nii pika aja pärast ? Kuna vahepeal on teadupärast pühad, siis paar päeva jääb sest nädalast nüüd kasutamata.
Ja järgmine nädal hakkan ma ühe peatselt toimuva reisiga seonduvaid asju ajama.
Kuhu minek, kellega-millega ja mis puhul, selgub siis, kui ma järgmise nädala lõpuks tagasi olen.

Kommentaare ei ole: