Täna siis avanes lõpuks võimalus "Cadillac" esimese krundi alla panna.
Aega selle kõigega muidugi läks, aga vähemalt on ta nüüd tehtud.
Kõigepealt, tööle jõudes, panin need esitiibade servad pahtli alla, milledel sellised loperdavad lained sees olid:
Senikaua, kuni esitiibade peal pahtel kuivas, lihvisin höövliga tagaakna juures asuvat paneeli enam-vähem sirgemaks. See plekk ei olnud endiselt hea ja keskmise viigi juures tegi ta ikka traditsioonilist "plinn-plõnn" häält, kuid juuksekarva ma enam tolle detaili lihvimisega lõhki ei hakanud ajama. Ei ole mõtet.
Hööveldamine tehtud, lasin taldlihvijaga veel need kohad üle, et höövlipaberikriimud välja saaks ning asusin autot kinni katma.
Aega võttis see päris omajagu- mitu tundi oli töökojas kuulda lisaks riiulil oleva raadio meeleheitlikule röökimisele ainult teibi sirinat ja kattepaberi krabinat:
Auto kinni kaetud, pesuvedelikuga pinnad puhtaks pestud ja pahtliaukude täiteks kriimupahtel peale tõmmatud, lasin kõigepealt haljatele plekikohtadele ja nurkadele-rantidele peale happekrundi:
Sisult näeb see purk välja selline:
Üks väga rõveda haisuga vedelik, peaks mainima.
Kui happekrunt oli umbes 20 minuti möödudes kuivanud, lasin autole peale esimese kihi täitevkrunti.
Esimene kiht juhipoolse külje:
Ja teise külje pealt:
Kui esimene kiht kuiv ja pinnaläige tuhmiks tõmbunud, lasin talle peale teise kihi:
Kui kaks eelmist kihti enam-vähem kuivad, segasin valmis sama krundi, aga seekord nõks heledama tooni, kui eelmised kaks kihti olid. Mispärast ?
Sellepärast, et kui ma hakkan millalgi neid detaile höövliga lihvima, siis heleda ja hööveldatud pinna alt ilmub nähtavale tumedam laik, mis annab märku antud detaili mõnest kõrgemast kohast ja siis on juba maalri enda otsustada, kas on seda pinda vaja veel edasi hööveldada, või piisab.
Siin siis väike võte sellest höövliga väljavoolitud ja endisest lippadi-loppadi laperdavast tagatiivast:
Esimese krundi jaoks kõige hullem vist ei saanudki.
Eks neid väikeseid pinnavigu ole niiehknaa, aga see selgub juba höövliga lihvides, sest et teine samasugune kruntimine seisab veel ees.
Vahelduseks üks võte autost eestpoolt ka:
See teine kruntimine toimub ilmselt millalgi järgmisel nädalal.
Mis päeval täpselt, seda ma ei julge veel lubada.
Eks vaatab, kaua nende ülejäänud detailidega läheb, mis enamjaolt olmemõlke täis olid ning nii suurt voolimist ei vajanud.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar