teisipäev, märts 20, 2007

49. Peatükk: GMC Savana keretööd.

Nagu siis näha võib, on selle päeviku nimi veidi muutunud.
Põhjus on selles, et kuna mul on tulnud siia postitada igasuguste erinevate sõidukite töid ja tegemisi ja osad neist, nagu alljärgnevgi auto, jäävad sellest mu enda konkreetsest "Volgast" sama kaugele nagu ameeriklane venelasest, siis otsustasin, et ma parem muudan päeviku nimetust, kui et hakkan kunagi hiljem lehekülgede kaupa neid erinevaid autosid kusagile erinevatele lehtedele ümber tõstma.
Mis mu enda musta "Volgasse" puutub, siis tema ümber toimetatavad siblimised ei ole mul mitte varjusurma ega ka loomulikku surma surnud. See erinevate detailide otsimine ja ostmine käib mul kogu aeg ja mõningaid uusi asju on ka vaikselt juba kogunenud.
Kuna aga selliseid nõndanimetatud suuri ja käegakatsutavaid tulemusi nende uute "Volga" detailide otsimise ja ostmise osas veel näidata pole, siis ajatäiteks jutustan ja panen pilte siia teistest töössetulnud ja tehtud erinevatest isikupärasematest autodest, mida iga päev meie teedel võibolla ei näe.

Tundub, et mind on otsustatud tõsiselt vist USA-autode omanike poolt "risttule" rünnaku alla seada, sest et kuidas muidu seletada seda tõika, et kohe peale 77-nda aasta Cadillac Eldoradot tuli mulle töösse 2001 aasta GMC Savana buss.
Isiklikult mul endal muidugi taoliste "rünnakute" vastu ei ole mitte kui midagi ja eks ma katsu kõik need "ründed" ka siis omal moel vastu võtta ja niiöelda ära "elimineerida" :)

Igatahes sai siis täna otsast seda bussi tegema hakatud.
Võrreldes "Eldoradoga" oli sellel voolimistöö lausa olematu- põhiliselt olme- ja rahemõlkide likvideerimine ning vanade, lakipinna sisse kuivanud liivapaberikriimude väljalihvimine.
Töösse tuligi ta nende eelmainit põhjuste tõttu, pluss siis see asi ka, et teda oli kusagil mingite neegrite või teist nahavärvi omavate USA- kodanike poolt kehvasti üle tuisatud.
Lakipind oli kohati kananahas ja mingid veidra päritoluga väikesed mullid lakipinna sees, rääkimata paarist "jooksust". (ilmselt need mullid on siis veel väljaaurustumata lahusti)

Kõigepealt siis, nagu ikka, pinnapesu ja matistamine taldlihvijaga.
Seejärel väike pahteldus:






Pahtlikohad siledaks lihvitud, matistasin ümberkaudse pinna ka ära.
Seda selleks, et täitevkrunt aluspinnaga paremini nakkuks.
Kui pinnad lihvitud, lasin nad suruõhuga tolmust puhtaks ning hakkasin neid kinnikatmiseks vaikselt ette valmistama :




Siin siis buss juba kinnikaetud kujul:






Pinnapesuga kõik kruntimist vajavad kohad üle käidud, lasin peale kaks kihti täitevkrunti ja valmis ta oligi:






Homme toimub siis külgede ja kapoti matistus ning otsast püüan teda hakata ka värvimiseks kinni katma. Eks näis, kuidas see välja kukub.

Kommentaare ei ole: