Seekord sain nüüd selle GMC bussiga ka ühele poole.
Ma loodan et sain, sest et selle auto omanikust võib kõike oodata.
Järgmise kahe nädala jooksul hakkan tegutsema üle pika aja jälle Sm.Tamme "Volgaga".
See "Volgaga" tegelemise paus oligi tingitud sellest, et mul tuli kõigepealt nii Eldorado kui ka Savana enne valmis teha, sest et nende mõlemiga oli natuke kiire.
Praeguse seisuga on ta siis juba plekitöödes käinud ja ootab pahteldust jms.
Nagu pildilt näha võib, on tal juba uus tagapaneel külge keevitatud ja ka teised probleemsed kohad, mis läbi olid roostetanud, said omale uued paigad asemele:
Kõrvalistujapoolne esiakna alumine nurk:
Juhipoolne esiakna alumine nurk:
Nendelt kahelt pildilt võib siis näha, et katuse ja esiakna raami liitekohta enam pole.
Sellepärast pole, et seal polnud ka enam seda plekki, mida võiks nimetada aknaraamiks. Sellepärast lõikas plekksepp need kohad välja ja keevitas uued paigad asemele. Nähtav liitekoht, mis tavaliselt "Volgadel" seal asub, on nüüd seetõttu kadunud, aga midagi pole teha.
Kui ei taheta, et mõne aja pärast roostemullid värvi alt välja tuleksid, siis tuleb kasutada kohati ka äärmuslikke abinõusid:
Siin siis paar võtet keevitatud paneeli nähtavale jäävast servast:
Kõige rohkem põdes plekksepp nende esiakna keevitatud alumiste nurkade pärast- et võibolla selle plekiribade pidevkeevitusega tõmbas need lõigatud kaared tema õigetest mõõtudest välja. Esiklaasi korraks koos ette sobitades ja vahesid mõõtes aga selgus, et asi ei ole nii hull midagi, kui esmapilgul ehk tunduda võis.
Nii et võib jällegi öelda, et "hää, et veel niigi läits".
Kuidas need igasugused "savimised" ja muud tööd selle "Volga" juures minema hakkavad, eks seda ole siis varsti näha.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar