reede, märts 09, 2007

47. Peatükk: "Cadillaci" teine kruntimine.

Viimases postituses arvasin, et saan kohe järgmine päev, s.o. siis Teisipäev, asuda autot teist korda kruntima. Paraku plaanid ei olnud määratud nii minema, kuna kaks kiireloomulist tööd tuli vahele, mis oli vaja ära teha ja aega kulus ka nende peale üksjagu.
Kui ma algul arvasin, et võibolla mul õnnestub "Cadillacile" see nädal uus kleit peale lasta, siis "tänu" neile kahele lisatööle lükkub see värvimine järgmisesse nädalasse. Nii et nii paraku juba on nende asjade ja plaanidega.
Võib ju teha küll mõttes mingeid kalkulatsioone ja arvutusi, aga mis neist kasu, kui mingi äkitselt vaheletulnud tegur kõik segamini ajab.

Igatahes peale kahe vaheletulnud "segaduse" likvideerimist jätkasin siis pooleliolevast kohast ja täna sai siis autot hakatud teistkordseks kruntimiseks ette valmistama:












Algul, nagu ikka, happekrunt haljastele servadele ja plekipindadele ja seejärel tavaline täitevkrunt:






Enne tööde lõppu avastasin ühe koha pealt niisuguse asja:


Aluspind on niiöelda "üles keetnud" ja muutnud krundi kortsuliseks.
See nähtus kinnitab veelkord mu mõne aja tagust juttu, et erinevates maades toodetud värvid ja krundid ei pruugi mõnikord omavahel kokku sobida- ei keemilise koostise koha pealt ja ka üksteise peale lastuna.
See oli ainuke koht selle auto juures, mis niiviisi tegi- rohkem taolisi probleemseid kohti ma vist oma arust ei näinud.
Ei taha mõeldagi, mida siis peaks tegema, kui tervel autol niiviisi labinal kruntvärvi üles oleks keetnud- siis vist haljakslihvimisest ei pääse kuskile.
Sellisel juhul oleks kõik see eelnev mitmepäevane pahteldus ja lihvimine tühi töö ja vaev olnud.

Õnneks on see koht kergelt parandatav- vaja ainult taldlihvijaga halja plekipinnani lasta ja uuesti happe- ning täitevkrunt peale.
Nii et võib öelda, et "hää, et veel niigi läits".

Kommentaare ei ole: