Nagu pealkirjastki võib aru saada, siis ühe auto valmimine hakkab järjest enam lõpu poole jõudma. Mõned üksikud asjad on veel jäänud, nagu kongiuksele trellide paigaldus jms. aga neid kõiki saab ka kunagi hiljem teha.
Autot teatud nurkade alt pildistades jääb mulje, et kongi tagumise nurga juures olev triip on madalamal võrreldes uste peal olevaga. Tegelikult ta peaks paari sentimeetri võrra ülevalpool olema. Põhjus peitub selles, et kuna mul ei olnud tagumise otsa juures mingit šablooni või parameetreid võtta, kui kõrgel või madalal see triip olema peab, siis antud hetkel sai ta selline, nagu ta sai.
Rääkimata sellest, et heledale pinnale on heledat värvi disainteipi suht halb tõmmata- pidevast teibi jälgimisest, kuidas ta jookseb, hakkavad silmad pikapeale väsima ja siis kipuvad igasugused taolised "anomaaliad" sisse tulema.
Kuidas auto omanik sellesse natuke kõverasse sinisesse triipu suhtub, seda ma ei tea. Aga eks ma saan seda siis varsti tema käest kuulda.
Kui teda see kõver triibunurk väga häirima hakkab, siis alati on ju võimalus ta uuesti teha, sest et ma jätsin targu veel kollast ja sinist, ilma kinnitita värvi alles.
Igatahes selline ta siis lõpuks sai:
Millegipärast selle päevikulehe piltide peal klikates venitab need pildid võimatult suureks. Need, mis ma aparaadist arvutisse tõmban, jäävad küll ilusad ja teravad.
Ei tea siis, mis jama selle pildiformaadi muutmisega siin on.
Tagantvaade:
Veel üks pilt:
Kuna eile mul "tänu" nendele väikestele vaheletulnud töödele ei õnnestunud LTD-ga suurt tegeleda, siis püüdsin täna mingil moel seda "auku" kompenseerida.
Täna asusin siis uste kallale ja hakkasin neid otsast lihvima ja pahteldama, kuna plaan on homme nii uksed, katus, kui ka kapott esimese krundi alla panna.
Nagu näha, siis mingit suurt savimist nendega pole ja see on iseenesest muidugi hea.
Muidugi, kui tahta, saaks kogu seda protsessi kiirendada ja sellevõrra ka auto kiiremini valmis, kuid LTD-d tegema asudes võtsin nõuks endale püstitada ühe tingimuse, et ennem mingu see paar-kolm päeva planeeritust rohkem aega, kui et hakkan rabelema.
Selliseid autosid ei tehta stopperiga võidu.
See must asi seal Fordi katusel on ühe GMC bussi iluvõre.
Kuna teda polnud kuskile mujale panna, siis ega ta seal olles ka kedagi ei sega:
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar