kolmapäev, mai 16, 2007

72. Peatükk: Ford LTD teine kruntimine.

Eilne päev oli mul sisustatud auto matistamise/lihvimisega.
Natuke oli vaja pahteldada paari olmemõlgi kohta ka.
Nii et tänaseks jäid teha veel esitiivad, kapott ja mõned esi- ning tagaotsa detailid.

Peale mitmetunnist lihvimistööd ja auto kinnikatmist oli siis seis selline:

Kruntimise ootel esitiivad:


Esi- ja tagatulede katted:


Kapott:


Auto vasakult...


... ja paremalt küljelt:


Tagantvaade:


Enne täitevkrundiga katmist, nagu näha võib, lasin ikka kollase happekrundi ka alla.
Seda siis nii autole, kui ka ülejäänud detailidele:


Kuna eelmise korra ehk siis "värvkatte üleskeetmise vitsad" mul veel liiga hästi meeles olid, siis lasin seekord esimese täitevkrundikihi suht õhukese.
Piltidelt võib näha, et aluspind ja ka osa happekrunti kumab halli krundi alt läbi:








Kui esimene õhuke täitevkrundikiht oli ära kuivanud ja ma igasuguste erinevate alusvärvikihtide ja servade "üleskeetmise" märke ei täheldanud, siis lasin peale juba paksu krundi. Nii et aluspinnad ikka kõik ära oleksid kaetud:


Otsast tasapisi kuivama hakkavad esi- ja tagatulede katted ning esitiivad:




Kapott:


Homme toimub siis võibolla jälle selline suurem lihvimine.
Mõtlema panid mind veidi need pehmest kummist või plastikust esi- ja tagastange ning paneelide vahele käivad katted, et kuidas ma neid lihvin või mis ma nendega tegema peaksin, sest et nad olid kuni aluspinnani tihedaid värvimõrasid täis.
Iseenesest mõista tuleb nad kuni plastini (või kummini) puhtaks lihvida- siililegi selge.
Aga mis siis saab, kui mul on pealmised värvikihid kuni lõpuni puhtaks lihvitud ja see kummi või plastikupind kare ja karvane jääb ? Seda ei tea vist see eelmainit siil ka enam.
No... igatahes midagi peab nendega välja nuputama. Eks siis ole näha, mida need plastik (või kummist ikkagi? Krt, ma ka ei tea, kumb materjal ta siis lõppude lõpuks on)detailid taldlihvija all tegema hakkavad.

Niipalju lisaks veel juurde, et esialgne plaan oli auto see nädalalõpp ära värvida.
Ilmselt saab see aga toimuma kahes jaos, kuna sõiduk on suur ja detaile palju ning kogu see kraam ühekorraga kambrisse ära ei mahu.
Mis järjekorras ja millised jupid ennem ja millised pärast värvitakse, eks see vast selgub paari päeva jooksul.

Kommentaare ei ole: