esmaspäev, mai 21, 2007

74. Peatükk: Ford LTD kapoti ja tagaluugi poleerimine.

Täna sai, peale auto kallal tehtud lihvimistöid, ka natuke kapoti ja tagaluugiga tegeletud.
Esitiivad ma poleerin alles siis, kui auto värvitud ja nad külge pandud on.

Ega siin mingit raketiteadust ei olnud- põhiliselt kõik samad toimingud, nagu ma selle punase Cadillac Eldoradogi juures tegin.
Algul lasin taldihvijaga pinna matiks:


Ja siis ei olnud muud, kui et poleerimiskäi kätte ja muudkui anna tuld:


Teise kapotipoolega sama lugu:


Ja tagaluugiga sai ka samat moodi toimitud. Algul taldlihvijaga lakipind matiks...


... ja seejärel juba poleerimisaparaadiga läikima:


Kunagi järgmise paari päeva jooksul,kui auto on jämeda pastaga üle lastud, tuleb mul nad mõlemad korra veel peene viimistluspastaga üle käia, sest et ajapikku alusvärvist ja lakist välja lenduv lahusti muudab äsjapoleeritud pinna veidi tuhmiks.

Ilmselt homme saab siis see päev olema, mil auto koos mõnede tema juurde kuuluvate detailidega ära värvitakse.
Kuigi mul oli esialgu plaan talt uksed eest ära võtta ja nad eraldi pukkide küljes värvida, siis pidin täna olukorraga tutvudes nentima, et see idee ei tööta.
Selleks, et uksed eest ära saada, tuleb mul lahti harutada uste sisse minevate juhtmepuntrate pistikud, sest et ühtset suurt ja keeratavat plastpistikut, mis osadel tänapäevastel autodel ukseposti küljes on, sellel masinal ei ole.
Ja need kruvid, mis hoiavad kinni neid pistikuid(ja neid on päris mitu tükki ühe ukse küljes), on koos ühendusklambritega ülipisikesed- "nigu tutiga täid".
Ja ma ei taha mõelda ka sellele, kes neid sasipuntraid pärast ustesse tagasi topib ning keegi ei garanteeri mulle ka seda, et need süsteemid pärast korralikult tööle ka hakkavad.
Nii et ei jää muud üle, kui et tuleb uksed auto küljes värvida ja ehk on kamber nii lai, et saab ukse värvimise ajaks võimalikult lahti lükata. Saab siis näha.

Kommentaare ei ole: