See laupäevaks planeeritud auto kere kruntimine toimus siis alles täna- esmaspäeva öösel vastu teisipäeva. Aga vähemalt on nüüd mingi etapp jälle valmis.
Nädalavahetusel tegelesin enamjaolt katmistöödega. Nii et täna mul ei olnudki muud midagi, kui et paarist kohast tinapahtel maha lihvida ning rattad ja karbiservad kinni katta, et auto põhi krunditolmuga kokku ei saaks:
Juhipoolne külg:
Peale pindade ettevalmistustöid ja puhastust lasin, nagu tavaks, kaks korralikku tummist happekrundikihti kerele:
Katus:
Kuigi praegune happekrunt erineb värvuse poolest sellest kollasest, mida ma varemalt kasutasin, siiski omadused jms. on neil mõlemil samasugused. Ja haisevad nad mõlemad ka ühtmoodi jubedalt.
See praegune, kollakasrohekat tooni happekrunt on nö. "täiendatud ja parandatud trükk".
Kui happekrunt kuiv, siis pooleteise tunni möödudes oli auto kere ka kahe täitevkrundikihiga kaetud ning jäi kuivama ja homset päeva ootama:
Katus:
Kui veab ja ajaliselt jõuab, siis ehk õnnestub täna hakata ükshaaval kerepaneele pahteldama ja lihvima. Ma mõtlen siis tagatiibasid, katust ning karpe.
Kui mitte, siis jääb see töö kolmapäeva peale.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar