Eilne päev möödus jällegi töö tähe all.
Kuigi ettevalmistustöid kruntima hakkamiseks polnud teab mis palju, siiski läks mul siit-sealt lihvimisele ja pahtliga parandamisele hulk aega, enne kui sain hakata pindasid puhastama.
Viimane vaatepilt enne täitevkruntimist:
Nagu tavaks, läks haljastele kohtadele eelnevalt peale happekrunt:
Ja kui happekrunt oli kuiv, lasin tagatiibadele ning paneelile kaks parajalt rammusat täitevkrundi kihti:
Täitevkrunt sai mustatooniline valitud seetõttu, et siis on mul lihvima asudes paremini näha, missugune koht jäi ebatasane ja milline mitte.
See ei ole kaugeltki mitte viimane täitevkrundiga kere katmine. Katus vajab veel samuti tegemist. Millalgi järgmisel nädalal toimub teistkordne "tulistamine". Siis läheb kere juba üleni musta krundi alla.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar