Nädalavahetuse jooksul sai see sinine värv korralikult läbi kuivada ja täna lasin siis uste peale valmislõigatud šabloonide abil venekeelsed miilitsakirjad.
Kas nad nüüd täpselt samat mõõtu on, nagu nad "nõuka ajal" olid, seda ma ei tea, aga ega mul ei olnud kusagilt täpseid mõõte võtta ka, sest et igal liiduvabariigil oli see tähtede suurus ja laius erinev.
Nii et mul tuli enamjaolt usaldada oma silmamälu ja paari internetist leitud pilti, mille põhjal ma mõõtsin ja lõikasin tähed valmis.
Tähed ma joonistasin tavalisele kleebitavale kattematerjalile, millede tagumine pool on kaetud sentimeetriruudustikuga. Seda müüakse igas ehitusmaterjalide poes ning sellega kaetakse kas siis laminaate vms. puidutahvleid.
Seekord sattus selline ruudulise mustriga paber siis:
Kleepematerjal ilusti peal, auto kinni kaetud, lasin tähe kohtadele valge mattvärvi peale:
Peale värvi kuivamist ja paberite eemaldamist avanes niisugune vaatepilt:
Sai vist enam-vähem sarnane küll võrreldes omaaegse tähekujundusega.
Kui auto kambrist välja aetud, kruvisin talle külge ka esituled, millede ehisvõrud ma olin ennem musta mattvärviga üle susistanud:
Nüüd ta hakkas juba meenutama seda sõidukit, milline ta omal ajal olla võis.
Nagu näha, siis sinine toon on võrreldes kambris tehtud piltidega oluliselt tumedam, millest ma mõni aeg tagasi ka rääkisin. Tundub, et värvitoonide valikuga ei pannudki väga mööda. Auto on enam-vähem sarnane sellega, nagu ta mõnikümmend aastat tagasi olla võis.
Tagaluugi kohta ma pärisin omanikult, et kas tagaluugile teen ka selle miilitsakirja või ainult esiustele ja mulle vastati jaatavalt. Nii et tuleb ka see ära teha:
Pilt uksetahvlist:
See nädal üritaks hakata ka selle vaheseinaga tegelema, mis reisijateruumi ja "pätikongi" eraldab.
Šabloonide jaoks on mul juba paar papitahvlit valmis vaadatud, millede pealt ma saan omakorda plekktahvli jaoks mõõte võtta ja vaadata, kuidas see vahesein autosse sisse istuma hakkab.
Siis on veel jäänud ukseavade värvimine kollase värviga ja veel selliseid nipet-näpet asju.
Kui UAZ-iga ühel pool, siis võibolla järgmine nädal saan hakata otsast tegelema ühe järjekordse suuremamõõdulise sõidukiga, milliseid selle auto omaniku sõnutsi ka suht vähe Eesti teedel liigub.
Järgmine nädal sellepärast, et vahepeale on neid igasuguseid muid töid ka sattunud, mis tuleb eest ära teha enne kui suuremate autode kallale asub.
2 kommentaari:
Tubli töö! Eriti arvestades praegust olukorda. :)
Järge oodates... Edu!
Reimo
Tänan :)
Postita kommentaar