reede, aprill 27, 2007

63. Peatükk: UAZ-i väike montaaz.

Kuigi mul oli täna plaan teha UAZ-ile need triibud peale ja kapott siniseks värvida, siiski pidin ma selle idee maha matma, kuna kollane värv ei olnud veel piisavalt ära kuivanud, et tema peale kannataks teipi tõmmata. Võibolla värvib homme.
Selle asemel hakkasin siis teda teiste tööde kõrvalt tasapisi kokku laduma:





Esitulesid ei kruvinud ma sellepärast külge, kuna ehisvõrud tahaksid musta värviga väikest võõbet saada ja ka esistange näeks uue värvikorra all vast natuke viisakam välja.
Velgedele ma tegin kerge puhastuse ja need ma värvin ajutiselt lihtsalt musta värviga üle, et see roostene pind kohe esmapilgul silma ei hakkaks, sest et omanikul on nagunii kindel plaan viia nad kõigepealt liivapritsi ja siis pulbervärvimisse.

Kommentaare ei ole: