teisipäev, detsember 11, 2007

114. Peatükk: Lincolni kruntimine

Nagu näha võib, siis mu päevikuaadress on muutunud teistsuguseks.
Põhjus selles, et kuna siia päevikusse on ajapikku siginenud üha rohkem taolisi autosid, milledel mu (nüüdseks juba endise) hobiautoga suurt ühist ei ole ja sellest musta värvi universaalkerega Volgast ka enam ilmselt juttu ei tule, nagu ehk mõni aeg tagasi, siis nii ma muutsin selle päeviku aadressi natuke sisuga sobivamaks ning samas ka üldsõnalisemaks.
Ma mõtlesin täna töö juures hea jupp aega, mis selleks uueks blogi nimeks olla võiks. Kuna täpitähti veebiaadressitesse panna ei saa ja kaks teist välja mõeldud varianti olid juba kasutusel(ning üks neist nimedest vast isegi veidi liiga pikk), siis ma jäin lõpuks selle olemasoleva juurde.
Nii et võib öelda, et kõik mis on lihtne, on geniaalne ja jääb ka hästi meelde.

Aga kui tänastest toimetustest rääkida, siis läks Lincoln üleni krundi alla.
Nagu viimati juttu oli, siis püüdsin tänaseks jätta sellised lihtsakoelisemad lihvimistööd ja auto kinnikatmise, aga aega kulus nende kahe eelmainitu peale sellegipoolest päris üksjagu.

Siin siis Lincoln juba lihvitud, õhuga suuremast tolmust puhastatud ning kinnikatmise ootel:




Esiots:


Katus:


Katusel ja tagaluugil ma lasin taldlihvijaga selle kannatada saanud värvikihi kuni esimese korraliku krundikihini maha ning põlenud(või happega kannatada saanud) servad sujuvaks.

Kinnikaetud Lincoln kruntimise ootel:


Parem külg:


Ja saigi krunditud:


Tagantvaade:


Esiots:


Kusjuures mõnes mõttes vedas, et need tagaluugil ja katusel kannatada saanud kohad mul krundi alt "üles keetma" ei hakanud. Vastasel korral oleks ma pidanud homme kogu selle täna pealekantud kupatuse uuesti maha lihvima ning kruntima.

Homme siis on ainult üks suur lihvimine plaanis.
Sellele järgneva päeva ma tahaks sisustada auto kinnikatmisega ja neljapäeval võibolla saan talle siis juba uue värvi selga lasta.
Aga eks iga asi omal ajal.

Kommentaare ei ole: