kolmapäev, aprill 14, 2010

256. Peatükk: Cadillaci kruntimine.

Paneks mõned pildid üles vahepeal toimunust.

Juttu mul eriti pajatada pole, kuna pildid räägivad vast enda eest ise:


Nagu näha, oli autol ka katus veel originaalvärvi all:


Tagapaneel ja tulemüür olid mul juba eelnevalt ära matistatud, krunditud ning värvitud.
Ütleks et selle auto õige värvitoon(mis oli värvimüüja andmebaasis täiesti olemas) on selline....kuidas ma ütlen nüüd... päris huvitav.
Kollane on ta küll, aga veidi teistsugune, kui ma alguses ette kujutasin.
Niipalju vihjaks juurde, et praegusest toonist on ta mõnevõrra tumedam.
Mulle igatahes meeldis ja selle musta katusega sobib ta võibolla ka päris hästi kokku.
Seda õiget/autentset värvitooni saab näha siis, kui juba kere värvimiseks läheb:


Ka lävekarbid lasin mulinal happekrundiga üle:


Samuti mõlemal uksepostil haljad kohad:


Lõpuks üleni musta täitevkrundi all.
Meenutab mõningal määral Batmani autot oma mattmusta pinnaga:






Varsti on siis suurem lihvimine ning peale seda võib hakata juba värvimise peale mõtlema.
Enne seda tuleb aga selg korda saada. Poolküürakana auto juures krimpsus näoga tegutsemine pole ka midagi eriti asi.

Kommentaare ei ole: