Reede, mai 14, 2010

260. Peatükk: Cadillaci montaaž ja muud tööd.

Meil garaažis on Cadillaci omanikuga kummalgi oma tööülesanded auto juures ära jaotatud: Senikaua, kui tema paneb jupphaaval mootorit ja teisi esiotsa detaile kokku ja külge, pusserdan mina kere kallal toimetada. Ütleks et iga uue, tsingitud või taastatud detaili külgepanekuga hakkab kapotialune jupphaaval päris viisakat ilmet võtma:


Mootor on vahepeal selle pikaaegse seismise tõttu muidugi juba uuesti tolmuseks saanud, kuid peale auto lõplikku kokkusaamist peaks pärastine survepesu ta uuesti puhtaks muutma:


Vahepeal on omale uue musta katte saanud pagasiruumi põhi...


... ning voolimistöös on momendil kapott, mis ei taha kuidagimoodi oma kuju saavutada:


Kui Cadillac oli plekksepa juures, siis lisaks kerele oli tal kapotiga samuti tükk tegemist, sest et auto oli kunagi USA-s etteotsa mingi plõmaka saanud. Parempoolne tiib oli kergelt kummis ja kapotil voldid sees. Siis oli peale avariid seal USA-s keegi seda kapotti püüdnud mingitmoodi pahteldada ja remontida, mis aga polnud õnnestunult välja kukkunud. Pahteldatud oli küll "korralikult", mida võis järeldada pealekantud kihi paksusest, kuid pahtli all oleva pleki sirgeks löömisega ei oldud eriti vaeva nähtud. Nii et USA-s tegemata plekitöö pidi praegune plekksepp üle tegema ja minul on ka veel voolimist üksjagu, et see kapott kuidagimoodi kaubanduslikuma välimuse saaks.

Millalgi püüan läikima saada ka kere ning katuse. Praegu tuleb veel tagatiivad ning see viimati mainitu siledaks lihvida, et laki ja värvi muster väga struktuurne poleks.

Kommentaare ei ole: