Reede, märts 07, 2008

143. Peatükk: Chevy kabiini ja uste värvimine.

Praegu seda peatükki kirja pannes on kell sujuvalt seitse saamas(hommikul) ja normaalsed inimesed hakkavad üles ärkama ja/või tööle minema.
Aga nagu näha, siis mõned meie ühiskonnast eiravad tavakodanike eluviise vaat et 100% ja teevad/lõpetavad oma töiseid toimetusi siis, kui normaalsed inimesed omakorda alles magavad.
Aga noh... vahel peab vähem normaalseid ka olema. Muidu läheks elu igavaks ja siis ei saaks normaalsed inimesed omakorda elada :)

Ühesõnaga... võttis aega mis ta võttis, aga nagu näha, sai kabiin koos ustega ära värvitud. Koos ustega just seetõttu, et järgmise nädala algul veeretatakse auto juba teise kohta, kus siis hakatakse neid eelmainit asjandusi kokku laduma.
Minu mureks jäi siis kabiin õigeks ajaks valmis saada.

Kuigi seekord ei tulnud katta nii pisikesi ja peeneid detaile, kui armatuurlaua juures, siiski aega võttis kogu eelnev pindade puhastus, lihvimine jne. jällegi omajagu, enne kui ma auto lõpuks kambrisse sain manööverdatud ja kinni kaetud:


Tagantvaates:


Tagasein seespoolt:


Armatuur ja rool:


Uksed:


Kuna kollane värv on teadupärast halva katmisvõimega, siis lastakse sellele alla kõigepealt toonkrunti. Neid on siis kas kollaseid või valgeid.
Antud värvile oli mõeldud valge toonkrunt, mida ma siis lasin nii kabiinile...






... kui ka ustele ühe parajalt märja kihi:


Toonkrunt kuiv, läks talle peale omakorda kaks kihti valmisvaadatud värvi:


Kabiini tagasein seespoolt:


Kabiini tagasein väljaspoolt:


Värvitud uksed:


Siin ma üritasin pildile jäädvustada seda, kui kõver mul see kabiini tagasein lõpuks tuli. Arvestades et ta on lauspahtli alla tõmmatud ja kuna teda pole mitmekordselt krunditud ja lihvitud, siis ta ei hiilga ka teab mis erilise sirgsusega.
Aga võibolla ehk kõlbab:


Tagasein juhipoolselt küljelt vaadatuna:


Tegelikult ei saanud see kabiin päris hea. Värvi alt välja ilmunud pisivigu on liiga palju. Mitte et värv oleks jooksma läinud või et ta oleks kolossaalselt tolmutäppe täis. Pigem ilmusid igasugused niisugused vead nähtavale, mis tumeda krundipinna peal muidu märkamatuks jäid.
Kui auto omanik mingi aeg peaks ise samuti autot tulema vaatama, eks siis kuuleb, mida "konsiilium" jutu käigus otsustab.
Praegu jääb see kabiin koos ustega nüüd määramata ajaks seisma.
Poleerida teda veel ei kannata, kuna värv peab saama rahulikult lõpuni ära kuivada.

Ja tundub, et värvi ja toonkrunti peab vist mingi aeg juurde võtma, sest et üks kahest kolmeliitrisest pangest on mul juba tühjaks saanud. Kui palju täpselt juurde vaja, selgub siis, kui ma olen mingi aeg ära värvinud ka kapoti ja esitiivad.

Kommentaare ei ole: