reede, juuli 04, 2008

174. Peatükk: Camaro lihvimine.

Eile lihvisin Camarol ära need detailid, mis täna lakialuse musta värvi alla lähevad, ehk siis katus, kapott, peeglid, tagaluuk ja spoiler.
Suurem nikerdamine oli küljejoone kallal. Omanik arvas et eelmises kohas, kus seda autot tehti, ei ole must värv päris küljeviigi peal, vaid veidi kõrgemal. Nii et mul tuli seda ranti natukene allapoole tuua. Kas ta mul nüüd õigele kõrgusele ka sai, seda ma ei oska öelda. Aga ma loodan et vast sai:


Korraks proovisin kapotti külge panna. Auto omanikul oli nimelt soov, paigutada kapotile taolised lukud, nagu siin pildil vasakul servas näha võib. Et kapott pidada suurel kiirusel hakkama eest servast lahti tulema ja tõmbavat õhu alla. Sellepärast siis ka sellised lisalukud või kinnitused.
Kuna mulle oli esimest korda elus taolist tööd teha, siis läks mul ühe lukupoolega mitu tundi aega, enne kui ma sain kõik vajalikku mõõtu augud ära puurida.
Täna siis prooviks mõlemad lukud korraks enne värvimist külge sobitada:


Ka tagaluuk sai lihvitud ja ootab kinnikatmist ning värvimist-lakkimist:


Parem külg:


Katus. Vasakul servas on näha ühte valget laiku. Sealt lendas tükkidena värv lahti, kui ma katust suruõhuga puhastasin. Ilmselt on seal töökojas, kus Camarot ennem tehti, teda selle koha pealt kehvasti matistatud. Nii et mul tuleb see koht ka üle lihvida ja värvida:

Kommentaare ei ole: