kolmapäev, juuli 02, 2008

172. Peatükk: Chevy Camaro demontaaž ja kollase kastiauto detailide värvimine.

Nagu näha, on mulle käe alla üks järjekordne Ameerika sõiduk tekkinud.
Tegelikult oli mul auto omanikuga juba ammu selle auto värvimise teemal juttu, aga ikka juhtus nii, et kord oli ühel, siis jälle teisel tööd palju ning see Camaro tegemine lükkus aga muudkui edasi.
Seekord aga olevat omanikul kusagil paari nädala jagu vaba aega ja kuna mul oli ka töödes selline väike paus, siis otsustasime, et selle aja saaks sisustada Camaro kordaseadmisega.
Põhjus, miks ta töökotta värvimisse tuli, oli lihtne: Autol hakkab lakk maha kooruma.
Et mismoodi ? Lihtsalt. Mõned päevad tagasi autot ühes parklas lähemalt uurides selgus, et kapott, katus ja tagaluuk on õhukesi "saarekujulisi" ringe täis. See auto on kusagil mõned aastad tagasi ühe põhjaliku kereremondi osaliseks saanud. Paraku aga ei ole see mitte kõige paremini õnnestunud. Sõrmeotsaga neid "saari" hõõrudes võis tunda väikest lakiranti ning päris ära nad ei kadunud. Töö juures käidi veel üks hüpotees välja, et võibolla on auto liiga vara peale lakkimist õue lükatud ja siis on vihm selga sadanud ning vesi võib värskele lakile samamoodi paksu pahandust teha.
Igatahes, oli see põhjus mis ta oli. Selge oli see, et auto on vaja ikkagi üle värvida. Seekord siiski ainult must osa.

Mõned pildid ka töössesaabunud autost:




Selle stangenurgas oleva vigastuse kohta ütles auto omanik, et mingi tädi oli püüdnud hoovis oma roostes kohviveskit(loe: tänapäevast tüüpilist liisinguautot) ühekorraga ringi keerata. See tal aga ei õnnestunud ja sõitiski niimoodi vastu Camaro stanget. Kuna omanik nägi seda liiga hilja, siis ei saanud ta kedagi niimoodi süüdlaseks ka tembeldada. Nii et tuleb ka selle nurga tegemine päevakorda võtta:




Veidi aja pärast olid Camarol maha võetud nii kapott...


...kui ka tagaluuk:


Kuigi ma arvasin et tagaluugiklaas käib ehk raami küljest lahti, siiski pidin nentima, et kui ma ei taha teda klaasiliimiga liimitud raami küljest lahti kangutada ja riskida klaasi äralõhkumisega, siis ma jätan ta parem rahule.
Ma arvan et ma saan selle tagaluugi ka sellisel kujul korda tehtud:


Paraku tuli mul aga Camaro lahtivõtmine pooleli jätta, kuna värvimist ootasid mõned järjekordsed kollase kastiauto detailid.
Seekord läksid siis värvi kaks kasti otsapaneeli, paar ukse sisse käivat katet ja esistange ja iluvõre vaheline paneel:


Tagaluuk:


Väiksemad detailid:


Kasti teise otsa paneel:


Kui erinevad värvialused krundid peal ja kuivanud, lasin kaks kihti värvi peale ja valmis nad saidki:








Nii et millalgi tuleb autoomanik neile järgi ja saab nad jälle enda poole ära viia.
Tööd Camaro juures aga jätkuvad.

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

Selle mullitava või kooruva lakiga ühte auku minu probleem. Et mul on ka siis oht saada aasta-paari-kolme.. pärast sellise üllatuse osaliseks ? Värvisin enda autot ja olude sunnil värv sai Debeer kuid lakk mingi odav "Säästumarketi" oma. Peale värvimist-lakkimist ülejärgmine päev sadas vihma ja siis just ajasin auto õue. Peale sadu tekkisid lakile vihmapiiskade kujuga laigud. Kas nüüd on võimalus, et saan varsti jälle värvima hakata :) ?

Vanatehnikahuviline ütles ...

Ma arvan et kui need laigud ei ole väga silmatorkavad, võiks kõigepealt proovida lakki poleerida. Võibolla kaovad need jäljed auto pealt ära. Aga kui need laigud jäävad ikka alles, ega seal suurt muud varianti ei ole jah, kui et krundini puhtaks lihvida ja uuesti üle värvida.

Unknown ütles ...

Seda küll, usun minagi, et poleerides tulevad välja, kuid kardan, et äkki hakkab lakk samamoodi kooruma mõne aasta pärast nagu tolle Camaroga :( Aga eks näis, otsin oma poleerimiskomplekti varsti kapist välja.