HOBIAUTODE KERETÖÖD

reede, juuni 09, 2006

"Volga" raadiost mõned pildid




Postitaja: Vanatehnikahuviline kell 9.6.06
Saada see meiligaBlogThis!Jagage TwitterisJaga FacebookisJagage Pinterestis

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Uuem postitus Vanem postitus Avaleht
Tellimine: Postituse kommentaarid (Atom)

Lehed

  • Kodu

Blogiarhiiv

  • ►  2013 (1)
    • ►  veebruar (1)
  • ►  2012 (2)
    • ►  aprill (1)
    • ►  märts (1)
  • ►  2011 (2)
    • ►  juuli (1)
    • ►  aprill (1)
  • ►  2010 (22)
    • ►  detsember (1)
    • ►  august (1)
    • ►  juuli (4)
    • ►  juuni (1)
    • ►  mai (6)
    • ►  aprill (3)
    • ►  märts (3)
    • ►  veebruar (2)
    • ►  jaanuar (1)
  • ►  2009 (52)
    • ►  november (3)
    • ►  oktoober (2)
    • ►  september (4)
    • ►  august (6)
    • ►  juuli (4)
    • ►  juuni (4)
    • ►  mai (3)
    • ►  aprill (7)
    • ►  märts (4)
    • ►  veebruar (8)
    • ►  jaanuar (7)
  • ►  2008 (81)
    • ►  detsember (4)
    • ►  november (1)
    • ►  oktoober (6)
    • ►  september (4)
    • ►  august (6)
    • ►  juuli (6)
    • ►  juuni (6)
    • ►  mai (6)
    • ►  aprill (11)
    • ►  märts (11)
    • ►  veebruar (14)
    • ►  jaanuar (6)
  • ►  2007 (92)
    • ►  detsember (9)
    • ►  november (2)
    • ►  oktoober (5)
    • ►  september (4)
    • ►  august (4)
    • ►  juuli (11)
    • ►  juuni (10)
    • ►  mai (12)
    • ►  aprill (11)
    • ►  märts (11)
    • ►  veebruar (5)
    • ►  jaanuar (8)
  • ▼  2006 (40)
    • ►  november (1)
    • ►  oktoober (5)
    • ►  september (5)
    • ►  august (5)
    • ►  juuli (4)
    • ▼  juuni (4)
      • 14. Peatükk: Korralik baas või põhi on kõige alus.
      • "Volga" raadiost mõned pildid
      • 13. Peatükk: "Siin Tallinn. Kell on..."
      • 12. Peatükk: Päevakaja
    • ►  mai (16)

Teave minu kohta

Minu foto
Vanatehnikahuviline
1. Autokere taastamine/kordaseadmine on alati kallim, kui sa alguses arvad. 2. Autokere taastamine/kordaseadmine kestab alati kauem, kui sa algselt oled planeerinud. 3. Mida viletsamas seisukorras su neljarattaline "algmaterjal" on, seda kallim tuleb lõpptulemus. (Vt. punkte 1 ja 2). 4. Juhul kui nüüd kellegi jaoks need eelnevad punktid pole ikka veel piisavalt põhjendatud ja arvavad, et see töö ei ole midagi eriti keerulist või aeganõudvat, siis vabalt on võimalik konkreetsel arvajal kõik need tööde protsessid omal käel ise läbida- alates keevitustöödest, lõpetades värvkatte või lakipinna poleerimise/vahatamisega. Seda siis täpselt sama ajakuluga, mida esitatakse tellitava töö tegijale ja täpselt sellisel viimistlustasemel, et kui auto valmis, siis omakorda neil inimestel, kes selle tööga iga päev omale leiba lauale teenivad, poleks omakorda põhjust tööprotsesside ja lõpptulemuse kallal kritiseerida. Siis on kohe selge pilt, kui lihtne või raske ühe auto keretööd olla võivad ja ehk jäävad ära ka need külanaiste kombel igasugused propageeritavad spekulatsioonid "tagatubades".
Kuva mu täielik profiil
Teema Awesome Inc.. Teemapiltide allikas: bopshops. Toetab Blogger.