pühapäev, august 13, 2006

Mõningaid pilte praegusest "Volga" seisukorrast.

Praegu siis jääb ajutiselt e. määramata ajaks see "Volga" taastamisprojekt finantsilistel põhjustel seisma.
Selle aja sees, mil ma temaga seonduvate tööde jätkamiseks raha kogun, mul ehk õnnestub talle kõik keredetailid uued organiseerida, kaasaarvatud ka uus põhi, sest et esiteks: Piltide peal olev, kahest osast koosnev põhjaplekk on tavaline, GAZ-24 oma, mida ma lõikuma eriti ei tahaks hakata, vaid pigem puhastan ta liivapritsiga ära ja krundin üle ja jääb siis lihtsalt oma aega ootama ning teiseks, et plekksepal on siis ka sellevõrra lihtsam konkreetselt selle auto jaoks sobiva põhja külge hakata uusi poste,plekke ja talasid keevitama, kui et peab musta universaali seest, tagaistme juures olevate reisijate jalgealuseid süvendeid välja lõikama ja neid siis omakorda selle tavalise "Volga" põhja külge kinnitama.
Aega selline uute detailide otsimine ja ostmine võtab, aga nii on see iga sellise suurema auto ehitus- või taastamistööga ja ma olen sellega ka täiesti arvestanud.

Selle halli, Gorkis ehitatud takso-"Volgaga", mis esimeselt kahelt pildilt paistab ja mis ma esialgu plaanisin detailide doonoriks jätta, ma pean veel mõtlema mida teha, sest et kui mul nüüd õnnestub mustale "Volgale" kõik keredetailid uued saada, siis ei ole mul mõtet seda halli juppideks lõikama hakata. Muidugi asja miinus on see, et auto pole enam registris arvel ja tema seisukordki on suht küsitav, et kas tast enam asja saabki.
Aga eks aeg näitab, missuguseks selle takso saatus kujuneb.
Temaga seonduvaid mõtteid on mitmeid, aga ennem ei tahaks selle halliga tõsisemalt tegelema hakata, kui must "Volga" juba päris valmis on ja oma rataste peal ringi vurab.

Seniks aga siis väikene pildiseeria "Volga" praegusest seisukorrast:










Tagastange jäänused:


Siin siis võib näha pilti ühest esimesest tiivakoopast, mis oli paksu tavoti või mastiksikihiga kokku tõmmatud. Pahtlilabidaga kraapides tuli selle alt aga välja korralik pind. Kas see oranz värv oli midagi krundi moodi või mitte, seda ma ei oska öelda. Peab targemate käest küsima.
Kuigi nina võetakse peale mootori maha tõstmist auto küljest ära, siiski minema ma teda ei viska, vaid pesen bensiiniga puhtaks ja panen ta kuskile kuiva ruumi hoiule.
Võibolla tulevikus ehk saab teda mõne teise "Volga" juures kasutada.


Uus põhjaplekk:

Kommentaare ei ole: