kolmapäev, mai 09, 2007

69. Peatükk: Ford LTD pahteldus.

Täna siis oli plaan seda Ford LTD-d hakata otsast pahteldama.
Enne Fordiga tegelemist aga pidin UAZ-ile vaheseina sisse pusima, sest et tema ärasõiduaeg nihkub üha lähemale ja seoses sellega tuleb mul nüüd vehelda mitmel rindel. Nagu neist mul veel vähe oleks, ka paar väiksemaloomulist tööd on veel lisaks neile vahele sokutatud.
Ütleme nii, et selle poole päeva tegevuse tulemusena on see UAZ-i vahesein nüüd seal kuidagimoodi lõpuks kinni. Kuna aga need seinad ja lagi on kõverad nagu kuldi k..serida, siis ei õnnestunud mul seda vaheseina päris kõikidest kohtadest korralikult neetidega kinni tõmmata, vaid lae ja vaheseina vahele jäi kaarekohtadest mingi paarisentimeetrine vahe sisse. Sinna peab mingisuguse kummiriba või tihendi moodi asja katteks leiutama, et see vaatepilt natukene esteetilisem jääks.
Vähe sellest, et see töö (aukude puurimine ja neetimine) võttis tohutu aja, otsustas fotoaparaat ka, et tema ei viitsi minu vaeva hinnata ja pani konkreetselt "pildi tasku" (loe: patareid said tühjaks). Nii et pilte sellest teeb kunagi edaspidi.

Aga kui nüüd Fordiga seonduvast rääkida, siis asusin kõigepealt katuse kallale.
Seal ma siis tõmbasin katuse ja C-piilari liitekoha peale tinapahtlit, nagu Cadillac Eldoradogi puhul sai tehtud:




Tinapahtel kuivanud, lihvisin ta taldlihvijaga siledaks ja tõmbasin peale täitepahtli:




Täitepahtel kuivanud, lihvisin ta siledaks ja jätsin ta homset päeva ootama, et saaks pahteldustöid jätkata.




Võibolla mul õnnestub homme hakata ka otsast uksi höövliga lihvima, sest et neil on kerged lained ja pinnavirvendused sees ja ma proovin, kas ma saan esialgu nad vanast pahtlist enam-vähem sirgeks lükatud, sest et nagunii tuleb mul neid kahe krundiga teha.

Kommentaare ei ole: