reede, mai 11, 2007

71. Peatükk: Ford LTD esimene kruntimine.

Täna siis läksid mõned Fordi detailid esimese krundi alla.
Siis on, mida esmaspäeval saaks otsast höövliga lihvima hakata.

Kinni kaetud ja kruntimise ootel:




2 kihti peal ja valmis:


Kapotil oli ka üks terav mõlk sees, mis tahtis pahteldamist ja kruntimist saada.
Kuna ta jääb suht nähtavale kohale, siis otsustasin, et teen selle mõlgikoha kahe krundiga. Et võibolla saab ta siis natuke parem:


Juhipoolne külg:


Ustest ka paar pilti:




Selle kruntimise käigus ma sain ühe niiöelda "üllatuse" ja samas kinnituse osaliseks oma jutule, mida ma varem olen siin rääkinud, et mis võib juhtuda, kui satuvad kokku omavahel Ameerika ja Euroopa päritoluga krundid, värvid või lakid.
Juhtus see, mis juhtuma pidi- värvipind "keetis" C-piilari ja tagatiiva ülemineku koha pealt üles.
Tegin sellest ühe "fotosüüdistuse" ka:


Ja katusega oli sama lugu- üks kitsas kortsuliseks tõmbunud krunditriip katuseservas.
Veidral kombel toimus selline asi ainult ühel pool.
Reaktsioon oli tekkinud ilmselt esimese kihi ajal ja siis, kui ma teist poolt kruntisin. Nüüd ei jää muud üle, kui et ta lihtsalt kuni halja plekini tasaseks lihvida ja teise kruntimise ajal tuleb esimese kihi pihustamisega ettevaatlikum olla.
Muidugi seda ei garanteeri keegi, et aluspind hakkab ka pealekantava värvi suhtes samamoodi reageerima, aga eks siis paistab, kui ma oma töödega niikaugele jõuan.

Kommentaare ei ole: