reede, aprill 18, 2008

157. Peatükk: Cadillaci valmimine lõpusirgel.

Nagu pealkirjast näha võib, siis hakkab üks valget värvi ja järjekordne "ameeriklane" omadega vaikselt ühele poole saama. Selle nädala jooksul olen ma tasapisi püüdnud nii värvkatet poleerida kui ka autot kokku panna.
Igatahes selline ta siis nüüd lõpuks sai:


Eest:


Juhipoolne külg:


Paralleelselt Cadillaci kallal toimetades võtsin üks õhtu ette ning lihvisin matiks kollase kastiauto tagatiivad. Need õnnestub mul ehk tänase päeva jooksul ära värvida. Siis nad saavad rahulikult terve nädalavahetuse kambris omaette kuivada ning elu üle järele mõelda:


Tagantvaates:


Eks siis näis, mis selle auto kohta öeldakse, kui see karm "komisjon" ükskord kohale jõuab. Võibolla ma jõuan komisjoni kohaleilmumise ajaks ära värvida ja kuivatada ka tagarataste plekist katted, kuna rooste oli ühe kallal neist natuke hävitustööd teinud ning teisel pudenes pahtel küljest lahti, mille all peitus omakorda mingisugune õli. Oli see siis mingi roostetõrje eesmärgil sinna plödistatud või mitte- ei tea. Nii et mul tuli nende kallal natuke remonditöid teha, et nad natuke rohkem viisakama välimuse saaksid.

Lõpetuseks aga paneksin siia ühe teistmoodi pildi, mis pole ei Ameerika ega ka Vene autodega, või üldse selle blogi põhisisuga, seotud.
Hiljaaegu lõppes korteris ära vannitoa ning WC remont. Ehitustöid tegi üks mu tuttav.
Üles võeti mõlemad põrandad, seintelt maha vanad plaadid jne. jne.
Selleks et vana põrandat üles võtta ning uut põrandat asemele saaks valada, pidi töömees vahepeal WC-st poti välja tõstma. Enne tööde lõpetamist tõstis ta selle muidugi oma kohale tagasi. Nii et päris sellist olukorda veel ei tekkinud, et oleks pidanud naabrite juurde WC-sse minema.
Kuna aga potti äsjavalminud põrandale veel kinnitada ei saanud, sest et ta oleks muidu seinte ja lae tegemisele ette jäänud, jäeti tema najale niisuguse teade, mis nüüd asub tualetis auväärselt seina peal:

Kommentaare ei ole: